ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پد گیمینگ سامسونگ گلکسی 7 یک تجربه واقعی از بازی های ویدیویی داشته باشید

همیشه در میان هیاهوی معرفی اسمارت فون های جدید، شاهد وعده های گوناگونی برای بازاریابی بهتر هستیم. کنفرانس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال نیز خالی از این لطف نبود. پس از رونمایی از پرچم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

همیشه در میان هیاهوی معرفی اسمارت فون های جدید، شاهد وعده های گوناگونی برای بازاریابی بهتر هستیم. کنفرانس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال نیز خالی از این لطف نبود.

پس از رونمایی از پرچم داران جدید شرکت مذکور کره ای، استودیو اپیک گیمز، سازنده عناوین ابتدایی سری گرز آف وار، با نمایش دمویی تحت عنوان ProtoStar پیش بینی کرد که تا سال های آینده قدرت تلفن های هوشمند به اندازه کنسول ها خواهد رسید.

با وجود این که در گذشته نیز بارها چنین جملاتی گفته شده اما بلندپروازی دلنشینی است. ولی بیایید بیشتر دقت کنیم، حتی اگر دیوایس های مورد بحث به این قدرت برسند باز مانعی برای تجربه ای واقعی پیش رو خواهد بود: کنترلر لمسی.

اکنون شرکت مطرح Mad Catz با رونمایی از پد گیمینگ [Gaming Pad] مخصوص تلفن های سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge در به واقعیت رسیدن این رویا پیش قدم شد.

img-0469-1

این پد گیمینگ که با نام S.U.R.F.R شناخته شده و با بلوتوث به دستگاه وصل می گردد، ترکیبی از یک کیبورد و دسته است. همان طور که در تصویر بالا می بینید، دو طرف وسیله مورد بحث از آنالوگ هایی تشکیل شده که دور آنالوگ سمت راست، با بهره گیری از ایده کنترلرهای اصلی کنسول ها، دارای دکمه های A ،B ،X و Y خواهد بود.

البته هدف مد کتز در خلق این پد، تنها گیمینگ نبوده و آنان سعی نموده اند با یک تیر چند نشان بزنند. به عنوان نمونه، به واسطه دکمه های کیبورد در قسمت میانی این وسیله، می توانید تجربه ای بسیار راحت تر از تایپ کردن را در قالب تلفن های هوشمند داشته باشید.

همچنین لیست بازی های پشتیبانی کننده این دستگاه به دست رسیده که در بین آنان نام های بسیار مشهوری مانند Brothers In Arms 3 Sons of War ،Modern Combat 5: Blackout ،FIFA 15 Ultimate Team و ... به چشم می خورد. لیست کامل را می توانید از اینجا مشاهده کنید. البته در آینده شاهد افزایش عناوین لیست خواهیم بود.

با وجود این که هنوز تاریخ انتشار و قیمت دقیق این پد گیمینگ مشخص نشده، اما انتظار می رود جدیدترین دست پخت طراحان مد کتز همزمان با عرضه سری جدید تلفن های سامسونگ در تاریخ 11 مارس (21 اسفند) و قیمت حدودی 80 دلار در دسترس عموم قرار بگیرد.

img-0476-1
پد دارای قابلیت افزایش و کاهش نور صفحه نیز است.
gaming-pad
اگر دقت کنید در دکمه های دور آنالوگ شاهد لوگوی عقب یا جلو زدن فیلم هستیم. می توانید مدیای تصویری یا صوتی خود را با استفاده از آنان کنترل کنید.
Product-Colors_SURFr
S.U.R.F.R در سه رنگ متقاوت عرضه می شود.
mad-catz
اگر به تصاویر دقت کرده باشید، در دو لبه گیم پد شاهد دو Triggers یا همان گیره هستیم. به واسطه قابلیت کشویی آنان، می توانید هنگامی بازی کردن گیره ها را به داخل یا خارج دستگاه هل دهید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HD
    HD | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    دوست عزیز شما که می گی یه سرچی بزن ببین چه بازی یایی می یاد مثل اینکه خبر نداری الان خیلی مدت هست که بازی قشنگی برای اندروید منتشر نمیشه منظورم عناوین بازی مثل doom3 , mass , nova , مدرن کمبت و امثال اینهاست تمامی اینها عناوینی هستند که 3 یا 4 سال پیش منتشر شده من نمی دونم این شرکتهای گوشی ساز با چه امیدی گوشی هاشون به این سخت افزارهای قول آسا مجهز می کنن جدیدا هم که گوشی های پرچم دار به برنامه vulkan مجهز شدن تا گوشی از پس بازی هایی با گرافیک سنگین بر بیاد کلا منظورم اینکه شما بگو بهترین سخت افزار ولی وقتی بازی در حد این سخت افزارها وجود نداره این سخت افزارها رده بالا به چه دردی می خوره این شرکتهای گوشی ساز باید در بخش گیمینگ گوشی باید به فکر ساخت عناوین بازی در سطح بالا هم باشند منظورم گیمهایی شبیه به arma3 با دیتای حجیم مثلا 10گیگ باید برای گوشی ساخته بشه تا گیم های گوشی نیز نزدیک به pc بشه به نظر من یکی از دلایل مهم فروش خوب گوشی ها همین بخش گیمینگ گوشی هست که باید در این بخش تلاش زیادی بشه به نظر من اگر در این بخش تلاشی انجام نشه و با این وضعیت فعلی اگر ادامه پیدا کنه بازار گوشی ها در سالهای آینده رو به افول خواهد رفت با تشکر .

  • سجاد
    سجاد | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی باحاله، ولی به نظر تایپ باهاش آسون نباشه . شست چه طور به وسطش برسه ؟

  • محمد
    محمد | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ بره ماشین لباس شویی بسازه چیکاره به صنعت مقدس گیم داره تا بزرگانی همچون سونی ماکروسافت و نینتندو و کنسول های پرتابلشون هست کدوم گیمری پول این رو میده!؟

    • محمد سپاهان
      محمد سپاهان | ۷ اسفند ۱۳۹۴

      والا بخدا

  • علیرضا
    علیرضا | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    ??? اینو نگاه کن چه چیز خفنیه

  • ali
    ali | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    اخه آندروید چه بازی داره که بخای براش گیم پد هم بخری بهترین بازیش real racing 3 دیگه

    • arsham
      arsham | ۶ اسفند ۱۳۹۴

      اینکه شما بازی های خوب اندروید رو بازی نکردی دلیل نمیشه که بازی خوب و قوی نداشته باشه یه سرچی تو گوگل پلی و بخش بازی های با دیتا ایران اپس بکنی بازی خوب کم گیر نمیاد

مطالب پیشنهادی