ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سناتور کالیفرنیایی مخالف با فروش بازی های خشونت آمیز، به جرم قاچاق اسلحه به 5 سال حبس محکوم شد

سناتور سابق ایالت کالیفرنیا، Leland Yee، که چند سال پیش در تلاش بود تا لایحه ای مبنی بر ممنوعیت فروش بازی های خشونت آمیز به کودکان تصویب کند، به جرم قاچاق اسلحه، اخاذی و جرایم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

سناتور سابق ایالت کالیفرنیا، Leland Yee، که چند سال پیش در تلاش بود تا لایحه ای مبنی بر ممنوعیت فروش بازی های خشونت آمیز به کودکان تصویب کند، به جرم قاچاق اسلحه، اخاذی و جرایم دیگر، به 5 سال حبس محکوم شد.

بنابر گزارش انتشار یافته از سوی San Jose Mercury News، آقای Yee به بیش از 20 سال حبس محکوم شده بود اما با پرداخت مبلغ 250 هزار دلار، مدت زمان محکومیت وی کاهش یافت. دادستان پرونده Yee اعتقاد دارد که وی از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از جایگاه عمومی خود در راستای جرایمی که مرتکب شده دریغ نکرده است.

Yee در ماه مارس 2014 توسط پلیس فدرال آمریکا و به همراه 25 نفر دیگر، از جمله وکیلش، دستگیر شد. از دیگر افرادی که در طی عملیات پلیس فدرال دستگیر شدند، می توان به ریموند چاو، مدیر سازمان Chee Kung Tong واقع در سان فرانسیسکو اشاره کرد.

همان طور که خبرهای آن قبلا نیز منتشر شده بود، Yee در سال 2000 به دلیل فروش غیرقانونی روغن برنزه شدن پوست دستگیر شد. ماشین وی پیش تر و در سال 1999 نیز دوبار توسط پلیس به دلیل ظن نسبت به جرایم جنسی متوقف شده بود. با این حال، هیچگاه وقوع این جرایم از سوی Yee به اثبات نرسید.

سناتوری که بازی های ویدیویی را دلیل خشونت و ناهنجاری های اجتماعی می دانست، حالا خودش گرفتار جرایم سنگین تری شده است. گویا بازی های خشن، متهم ردیف اول نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی