ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاهکار جدید منصوری برای یک کلکسیونر آثار هنری؛ لامبورگینی آونتادور 750-SV

منصوری به عنوان یکی از مطرح ترین تیونرهای دنیای خودروسازی شناخته می شود و از آن به عنوان گران قیمت ترین تیونر جهان هم یاد می کنند. شرکت کوروش منصوری در کشور آلمان واقع شده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

منصوری به عنوان یکی از مطرح ترین تیونرهای دنیای خودروسازی شناخته می شود و از آن به عنوان گران قیمت ترین تیونر جهان هم یاد می کنند.

MANS-3

شرکت کوروش منصوری در کشور آلمان واقع شده است و او با دست گذاشتن بر روی خاص ترین خودروهای جهان، آن ها را با معجونی از جلوه بی نظیر و تقویت فنی اعجاب انگیزش دگرگون می کند. حال جدیدترین کار منصوری لامبورگینی آونتادور 750-SV به عنوان سریع ترین و قوی ترین محصول تولیدی شرکت لامبورگینی است.

MANS-3

از این خودرو تنها 700 عدد ساخته خواهد شد و منصوری به سراغ یکی از این آونتادور ها رفته  و با طراحی خاص به خود جلوه و قدرت دو چندانی به آن بخشیده است.

MANS-1

این خودرو به صورت اختصاصی برای جیمز استانت مولتی میلیونر انگلیسی که به عنوان یک فروشنده معروف آثار هنری به شمار می رود ساخته شده و قرار است در نمایشگاه ژنو هم از آن رونمایی بشود. لامبورگینی آونتادور 750-SV به خودی خود سوپرخودروی بسیار سریع با طراحی خاص لامبورگینی است.

MANS-4

این خودرو قدرتی در حدود 740 اسب بخار قدرت دارد اما منصوری با تیونینگ بخش فنی قدرت را به 819 اسب بخار رسانده است. گشتاور این لامبو هم از 519 lb-ft به عدد 553 lb-ft رسیده است. این خودرو که با پسوند اختصاری J.S خوانده می شود در عرض 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر خواهد رسید.

MANS-6

صفرتا200 را هم در عرض 8.4 ثانیه طی خواهد کرد و به 23.4 ثانیه زمان احتیاج دارد تا به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت برسد. منصوری با تعویض فیلتر هوا، طراحی جدید اگزوز. از هدرز تا خروجی های اگزوز و برنامه ریزی مجدد کامپیوتر خودرو به چنین ارقامی رسیده است.

MANS-7

استانت از طرفداران پرپاقرص منصوری به شمار می رود و بیش از 20 خودروی تیون شده توسط منصوری را در گاراژ خود نگه داری می کند. او به دنبال این بوده است که طراحی لامبورگینی خود را به مدل خاص و گران قیمت ونوو که تعداد انگشت شماری از آن تولید شده است نزدیک کند.

MANS-8

بدنه خودرو به صورت تمام فیبرکربنی ساخته و طراحی شده است. این قطعات آیرودینامیک خودرو را تقویت خواهند کرد. سپر جلو، اسپویلر جدید در جلو اسپویلر عظیم در عقب خودرو و... از مهم ترین تغییرات ظاهری نسبت به نمونه عادی به شمار می روند.

MANS-9

در واقع منصوری با استفاده از قطعات جدید کربنی وزن خودرو را به اندازه 110 پوند کاهش داده است و با توجه به افزایش قدرت این لامبورگینی به یکی از ترسناک ترین خودروها برای رانندگی تبدیل شده است.

MANS-10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Arvin
    Arvin | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    اگه خدا بخواد تو آینده ای نزدیک اما با تلاش کوشش که دیگه فک کنم از این هم بهتر ساخته بشه ، یکی از اون جدیدترهارو میخرم.
    مطمئنا با تلاش ادم به هرچه بخواد میرسه.

  • Shahryar
    Shahryar | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    منصوری‌و‌بیژن پاکزاد تنها انسان هایی هستن که ایرانیا میتونن بوجودشون افتخار کنن ، اونم نه بخاطر توانایی های بالاشون در دیزاین ، بلکه بخاطر وجه تشابه اسم ایرانی :)))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی