ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راه اندازی یک کسب و کار در آمریکا با استفاده از Stripe Atlas
تکنولوژی

شرکت Stripe امکان راه اندازی کسب و کار در آمریکا را برای همه فراهم می کند

شرکت Stripe که صاحب یک پلتفرم پرداخت موبایلی در آمریکاست، به تازگی سرویسی را معرفی کرده که با کمک آن هر فردی از هر جای دنیا می تواند برای خود کسب و کاری در کشور آمریکا راه اندازی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شرکت Stripe که صاحب یک پلتفرم پرداخت موبایلی در آمریکاست، به تازگی سرویسی را معرفی کرده که با کمک آن هر فردی از هر جای دنیا می تواند برای خود کسب و کاری در کشور آمریکا راه اندازی کند.

Stripe Atlas طراحی شده تا به افراد و استارت آپ ها در سرتاسر دنیا کمک کند تا یک دفتر در خاک ایالات متحده تاسیس کنند و به فروش کالا یا خدمات خود بپردازند. فقط کافیست تا یک بار مبلغ ۵۰۰ دلار به این شرکت بپردازید تا Stripe برایتان در ایالت Delaware یک نمایندگی ایجاد کند. به علاوه شرکت نوپای شما در اداره مالیات آمریکا ثبت شده و برایتان حساب جاری در بانک Silicon Valley افتتاح می شود.

در مراسم رونمایی از این سرویس جدید، پاتریک کالیسون (تصویر مطلب) به عنوان مدیرعامل Stripe ایده پشت این طرح را شرح داده است. بر اساس گفته های او، راه اندازی یک کسب و کار در آمریکا چنان سخت و وقتگیر است که گاهی به زحمتش نمی ارزد. با راه اندازی چنین سرویسی Stripe امیدوار است که بتواند کسب و کارهای بیشتری را برای آغاز فعالیت خود در ایالات متحده ترغیب کند.

در این میان شرکت تحت مدیریت کالیسون نیز با انجام هر تراکنش مالی درصد کمیسیون خود را دریافت خواهد کرد.

تا پیش از این دو راه برای فروش محصولات و عرضه خدمات در کشور آمریکا وجود داشت؛ یا می بایست شرکت یا نمایندگی خود را در خاک این کشور تاسیس می کردید، یا باید شرکتی آمریکایی را به عنوان نایب فروش خود برای این کار برمی گزیدید، اما به طور قطع سرویس Stripe Atlas می تواند کار را بسیار ساده تر و سریع تر و هزینه ها بسیار کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی