ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرورگر Link Bubble رسما به Brave Browser تغییر نام یافت

پس از فروش مرورگر محبوب لینک بابل در آگوست سال گذشته میلادی به استارت آپی ناشناس، این اپلیکیشن امروز با نامی جدید و قابلیت هایی تازه مجددا به پلی استور گوگل بازگشته است. Brave Browser نام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

پس از فروش مرورگر محبوب لینک بابل در آگوست سال گذشته میلادی به استارت آپی ناشناس، این اپلیکیشن امروز با نامی جدید و قابلیت هایی تازه مجددا به پلی استور گوگل بازگشته است.

Brave Browser نام این مرورگر جدید است که علاوه بر حفظ قابلیت های لینک بابل، به امکانات جدیدی همچون مسدودکننده تبلیغات نیز مجهز شده. درست مثل لینک بابل، Brave Browser هم می تواند صفحات اینترنتی را در پس زمینه بارگذاری نماید. مثلا اگر هنگام مرور توئیتر روی لینکی اشاره کنید، آن صفحه درون یک پاپ آپ حبابی شکل شروع به بارگذاری می کند.

وقتی که کار بارگذاری به اتمام رسید، حالا می توان با اشاره روی حباب صفحه را در ابعاد اصلی مطالعه نمود. اما قابلیت مهم دیگر Brave Browser، مسدود کردن تبلیغ هاست.

Link Bubble 1

در درجه نخست قرار بوده تا Brave Browser در عوض حذف تبلیغات مزاحم و اسپم، آنها را با تبلیغات "درست" که سودشان به صاحبان وبسایت ها می رسد جایگزین کند، اما حالا با انتشار این مرورگر به نظر می رسد که این وعده محقق نشده و Brave Browser بدون تمایز قائل شدن، تمام تبلیغات را مسدود می کند.

مضاف بر امکاناتی که گفتیم، از قابلیت های دیگر Brave Browser می توان به انتخاب تم های متنوع برای اپ، تعیین یک صفحه اینترنتی پیش فرض، نوار ابزار رنگی، حالت مطالعه، حالت مرور مصون از Tracker ها و حالت مرور صفحات در پوشیدنی های اندرویدی اشاره نمود.

Brave Browser را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Brave Browser - Link Bubble

Brave Browser - Link Bubble

سازنده: Link Bubble قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رحمان
    رحمان | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    برنامه خوبيه اما flynx بسیار سبکتر و با امکانات بیشتری حتمااااا امتحانش کنید

مطالب پیشنهادی