ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری هوآوی و لایکا برای تولید دوربین اسمارت فون ها
تکنولوژی

هوآوی برای ارتقای کیفیت دوربین موبایل هایش با لایکا همکاری می کند

این می تواند خبری بسیار خوشحال کننده برای طرفداران موبایل های ارزان قیمت هوآوی باشد؛ غول چینی دنیای موبایل قرار است برای افزایش کیفیت و عملکرد دوربین اسمارت فون هایش با شرکت با سابقه لایکا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

این می تواند خبری بسیار خوشحال کننده برای طرفداران موبایل های ارزان قیمت هوآوی باشد؛ غول چینی دنیای موبایل قرار است برای افزایش کیفیت و عملکرد دوربین اسمارت فون هایش با شرکت با سابقه لایکا همکاری کند.

شرکت آلمانی لایکا یکی از مشهورترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده دوربین، لنز،  محصولات اپتیکی و تجهیزات نقشه برداری در دنیا است. محصولات این شرکت معمولاً جزء بهترین و گران قیمت ترین ها در رده خود محسوب می شوند.

هوآوی در بیانه ای که به همین مناسبت منتشر کرده، تاکید می کند که: «هر دو شرکت در طی یک همکاری بلند مدت ویژگی های منحصر به فرد خود را با یکدیگر ادغام می کنند تا نتیجه آن خلق یک شاهکار باشد...تا که محصولمان تبدیل به سردمدار تحول در دوربین تلفن های هوشمند شود.»

دو شرکت فوق اعلام کرده اند که همکاری آنها شامل تحقیق و توسعه، طراحی، مهندسی محصولات، استفاده از تجربیات و مشارکت در بازاریابی و فروش خواهد بود.

بر خلاف دیگر شرکت رقیب، یعنی کمپانی Zeiss، شرکت لایکا تا به امروز فقط برای یک تلفن هوشمند لنز تولید کرده است؛ اسمارت فون - دوربین CM1 پاناسونیک. البته برند لایکا روی دوربین بدون آینه پاناسونیک هم دیده می شود، (که همین مسئله قیمت آن را نیز بسیار افزایش داده است.)

Oliver Kilter مدیرعامل لایکا درباره این همکاری می گوید: «ما قصد داریم در طی یک همکاری بلند مدت مهارت های جامع خود را در حوزه مهندسی اپتیک به حوزه عکاسی در اسمارت فون ها وارد نماییم و آن را به یک سطح بالاتر ارتقا دهیم.»

هنوز مشخص نشده که آیا همکاری لایکا با هوآوی اثری هم در طراحی ظاهری موبایل های شرکت چینی خواهد داشت، یا تنها محدود به لنز به کار رفته در آنها خواهد شد؟ و البته هنوز نمی دانیم که این همکاری چگونه بر قیمت تمام شده موبایل های هوآوی اثر خواهد گذاشت.

قرارگرفتن برند لایکا بر روی اسمارت فون های هوآوی می تواند اعتبار فراوانی به محصولات سومین موبایل ساز بزرگ دنیا بدهد، و در عین حال سود بسیاری را نیز روانه حساب های شرکت آلمانی نماید. باید به انتظار نشست و دید اولین محصول این همکاری کی و با چه ویژگی هایی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HamedMJ
    HamedMJ | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی عالی میشه با اینکه از هواووی خوشم نمیاد

    ولی خیلی خوبه باعث میشه شرکت های دیگه هم به سمت دوربین سازان بیشتری بروند که نمونش Sony برای ساخت لنز و سنسور Z5 همکاری نزدیکی با Alpha آمریکا انجام دادن که نتیجه بخش بود و Z5 بهترین دوربین موبایل سونی هستش

    سازنده ها سعی بکنن روی دوربین و خیلی مهم تر صدا (خروجی هدفون ، خروجی اسپیکر) هم کار بکنند خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی