ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب ابزاری برای بلور کردن بخش هایی از ویدیو را در اختیار آپلودکنندگان قرار داد

تصور کنید که ویدیویی در وب سایت یوتوب آپلود کرده اید و بعد متوجه می شوید که شماره تلفن همراه تان در بخشی از ویدیو دیده می شود. ساده ترین راهکار برای حل این مشکل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

تصور کنید که ویدیویی در وب سایت یوتوب آپلود کرده اید و بعد متوجه می شوید که شماره تلفن همراه تان در بخشی از ویدیو دیده می شود. ساده ترین راهکار برای حل این مشکل و جلوگیری از تماس های تلفنی ناشناس، آن است که ویدیو را یکبار پاک کرده و بعد از حذف کردن شماره تلفن تان از روی آن، مجددا آپلودش کنید.

اما خوشبختانه امروز قابلیت جدیدی به یوتوب اضافه شده که کاربر را از پیمودن چنین مراحلی بی نیاز می کند. این قابلیت جدید، در واقع ابزاری برای بلور کردن بخش های دلخواهی از ویدیو است که می توان گزینه مربوط به آن را در رابط کاربری یوتوب پیدا کرد. این ابزار اجازه می دهد که کاربران تقریبا هر چیزی، از پلاک اتومبیل گرفته تا نام اشخاص و برندها، را بلور کنند.

ezgif.com-optimize

اگر این قابلیت تا حدودی آشنا به نظر می رسد، به آن خاطر است که یوتوب پیش از این در سال 2012 ابزار دیگری برای بلور کردن تصاویر عرضه کرده بود، اما آن ابزار تنها برای چهره افراد کارایی داشت. اما ابزار جدید، می تواند هرچیزی را بلور کند. تنها کافیست که مربعی به دور بخشی که می خواهید بلور شود، بکشید و مابقی ماجرا به صورت اتوماتیک انجام می شود.

اما بخش جالب توجه ابزار یوتوب این است که در صورت حرکت شی مورد نظر نیز، بلور آن نیز از بین نمی رود؛ قابلیتی که به کمک تکنولوژی دنبال کردن حرکات ویدیو به دست آمده است. در همین حال، اگر بخواهید که بخش ثابت و معینی از ویدیو بلور باقی ماند، می توانید از گزینه قفل یا Lock استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی