ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افرانت پروانه FCP دریافت کرد

شرکت افرانت، پروانه ایجاد و بهره‏ برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را دریافت کرد. در ادامه بیانیه خبری شرکت یاد شده که برای دیجیاتو ارسال شده را از نظر خواهید گذراند.  سازمان تنظیم مقررات و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۰

شرکت افرانت، پروانه ایجاد و بهره‏ برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را دریافت کرد. در ادامه بیانیه خبری شرکت یاد شده که برای دیجیاتو ارسال شده را از نظر خواهید گذراند. 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز بهره ‏برداری از شبکه ارتباطات ثابت را به افرانت اعطا کرد. این شرکت با دریافت پروانه FCP، ضمن گسترش فعالیت‏ های خود به کلیه استان ‏ها و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، زمینه توسعه کسب و کار دیجیتال در کشور را فراهم خواهد کرد.

از این پس شرکت افرانت قادر خواهد بود انواع خدمات پهن باند ثابت همچون دسترسی کاربران نهایی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده‌ای، انواع خدمات محتوایی و ارزش ‌افزوده و سرویس‌هایی مانند VoIP، CDN، VOD، IP-TV، OTT و PSTN را در سراسر کشور ارائه دهد.

افرانت فعالیت ‏های خود را بر پنج بستر رشد (Growth Platform) شامل ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، دیتاسنتر، خدمات ابری، شبکه توزیع محتوا (CDN) و صنعت دیجیتال متمرکز کرده است.

هدف افرانت از حضور در حوزه دیجیتال کمک به سازمان‏ ها و شرکت‎‌ های بزرگ برای حضور در فضای مجازی و شرکت‎‌ های نوپا برای ارائه خدمات و کسب‌ و کار دیجیتال است. گفتنی‏ست در حال حاضر افرانت با ارائه سرویس فکس اینترنتی (FAX.IR) و مبادله قریب یک میلیون فکس در ماه به حوزه ارائه خدمات دیجیتال وارد شده و خدمات جدید خود را در حوزه کسب و کار دیجیتال نیز به‏ زودی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    مبارک باشه.

    FAX.IR یکی از بهترین سرویس هاییه که یه تکنولوژی قدیمی و پر در دسر رو با یه سرویس فوق العاده جایگزین کرد تا نشون بده کارآفرینی لزوما ابداع یه چیز جدید نیست...

مطالب پیشنهادی