ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Doom روی کنسول ها به صورت 60 فریم و 1080p اجرا می شود

کمتر پیش می آید که عنوانی با کیفیت بتواند این روزها مرزهای گرافیکی را درنوردد و روی کنسول ها، به دو مولفه 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p برسد. عمده توسعه دهندگان یکی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمتر پیش می آید که عنوانی با کیفیت بتواند این روزها مرزهای گرافیکی را درنوردد و روی کنسول ها، به دو مولفه 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p برسد. عمده توسعه دهندگان یکی از دو فاکتور نام برده را قربانی می کنند تا یکی را برتری بخشند اما مهندسین id Software این توانایی را داشته اند تا بازی را به استانداردهای واقعی نسل هشتم نزدیک کنند.

برنامه نویس ارشد تیم توسعه دهنده بازی در بلاگ بتسدا، ناشر بازی نوشت: «ما می خواهیم بازیکنان از خود بپرسند که DOOM و بازی های id Tech 6 چگونه از لحاظ بصری انقدر عالی اند و با این حال روی همه پلتفرم ها به صورت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا می شوند، در حالی که بازی های مشابه حتی روی 30 فریم هم نمی توانند قفل بشوند.»

در مورد پی سی، این اعداد و ارقام هنوز اعلام نشده اند، اما با این حال طبیعی است که رزولوشن 1080p و حتی بالاتر مورد پشتیبانی باشد. فریم بازی هایی که بر اساس موتور id Tech ساخته شده اند نیز عمدتا روی 60 قفل می شود و فراتر نمی رود.

Doom در تاریخ 13 ماه مه برابر با 24 اردیبهشت سال آینده برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی