ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اضافه شدن آگهی های تبلیغاتی به مسنجر فیس بوک

مسنجر فیس بوک که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا به شمار می رود که تا به امروز هیچ گونه آگهی تبلیغاتی در خود نداشت اما به ادعای وب سایت «تک کرانچ» ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مسنجر فیس بوک که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا به شمار می رود که تا به امروز هیچ گونه آگهی تبلیغاتی در خود نداشت اما به ادعای وب سایت «تک کرانچ» به تازگی اسنادی از این شبکه اجتماعی لو رفته که نشان می دهد مدیران ارشد فیسبوک قصد دارند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به این پیام رسان آگهی تبلیغاتی اضافه نمایند.

وب سایت TechCrunch به دلیل فاش نشدن منبع خبری خود از انتشار عکس این سند ممانعت نموده اما ادعا می کند به زودی مسنجر به شرکت های مختلف اجازه ارسال پیام های تبلیغاتی به اکانت کاربران را خواهد داد و حتی دو طرف مکالمه، یعنی کاربر و برند تبلیغ کننده قادر خواهند بود با یکدیگر چت نمایند.

این تصمیم بعلاوه ی لینک های کوتاه و جدید URL فیس بوک یعنی “fb.com/msg/,” که با یک کلیک به صورت خودکار لیست و تاریخچه ی چت با شرکت را باز می نماید، باعث خواهند شد تا مسنجرِ شبکه ی اجتماعی یاد شده در آینده ای نزدیک به یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند و بزرگ تبدیل گردد.

البته با وجود تمامی شایعات مذکور، خود شبکه اجتماعی یاد شده هیچ مطلبی در این رابطه اظهار نکرده و فقط بیان داشته که: «هدف ما این است که کیفیت مسنجر را بالا ببریم تا 800 میلیون کاربر در سراسر جهان بتوانند با آسودگی خیال و بدون وجود پیغام های ناخواسته و آزار دهنده، با دوستان و نزدیکان خود در ارتباط باشند.»

بر اساس این ادعا گفته می شود فیس بوک احتمالا امکان غیرفعال نمودن سیستم تبلیغاتی خود را نیز برای کاربرانش مهیا خواهد نمود تا هر کسی مایل نیست، پیغام بازرگانی دریافت ننماید.

اینگونه به نظر می رسد که تبلیغات مورد بحث در ابتدا باید توسط کاربران فعال شود نه شرکت ها؛ برای دریافت پیام بازرگانی این کاربر است که باید ابتدا صفحه ی کمپانی مورد علاقه خود را دنبال کند تا سپس برند مربوطه بتواند آگهی محصولات خود را برای او ارسال نماید. جا دارد اشاره نمائیم که تبلیغات مسنجر به این صورت نیست که یک شرکت بتواند مجموعه ای از تبلیغاتش را برای همه کاربران فیس بوک بفرستد و از این رو کاربران خیالشان راحت خواهد بود که آگهی های غیرمرتبط برای آنها ارسال نخواهد گشت.

با استناد به شایعات، این ویژگی از ماه آوریل به اپلیکیشن یاد شده اضافه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی