ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

براساس گزارشی، اپل رقم 5 را از نام آیفون 5se حذف خواهد کرد

پیشتر خبر رسید که اپل قصد دارد مدل چهار اینچی تازه ای از آیفون 5s را تولید کند و حالا مشخص شده که نام این محصول احتمالا آیفون اس ای خواهد بود. براساس گزارش سایت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

پیشتر خبر رسید که اپل قصد دارد مدل چهار اینچی تازه ای از آیفون 5s را تولید کند و حالا مشخص شده که نام این محصول احتمالا آیفون اس ای خواهد بود.

براساس گزارش سایت 9to5Mac، اپل تصمیم گرفته که رقم «5» را از نام آیفون جدید حذف نماید و صرفا از حروف در آن استفاده کند.

پیشتر گفته شده بود که این محصول آیفون 5SE نام دارد تا مشخص شود که «نسخه ویژه ای» از مدل 5 اس است اما آنطور که در گزارش 9to5Mac آمده شرکت ساکن کوپرتینو باور دارد که این نام کاربران را سردرگم خواهد کرد.

برخی نیز اینطور گمانه زنی کرده اند که با وجود آیفون های 6 و 6 اس در بازار، کاربران جذب محصولی که شماره به کار رفته در نامش «5» [یعنی یک رقم پایین تر از 6] است نخواهند شد و در نتیجه اپل نیز با علم به همین مساله تصمیم به حذف این رقم گرفته است.

گفتنی است که آیفون اس ای احتمالا همان آیفون 5 اس است منتها با امکانات و قابلیت های بهبود یافته. 9to5Mac گزارش داده که این موبایل احتمالا چیپست A9 را در خود جای داده [درست مانند آیفون 6 اس] و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز گردیده است و در کنار این، امکاناتی نظیر حسگر اثرانگشت و NFC برای استفاده همراه با سرویس اپل پی را در خود جای داده است.

همچنین گفته می شود که ظاهر دستگاه نیز تغییرات اندکی را به خود خواهد دید که از آن جمله می توان به لبه های اندک خمیده در کنار نمایشگر دستگاه و افزوده شدن دکمه پاور در سمت راست بدنه اشاره کرد.

پیش بینی شده که آیفون جدید در جریان کنفرانس پیش روی اپل در تاریخ 15 مارس رونمایی شود و در کنار آن، بندهای جدید برای اپل واچ و آیپد پروی کوچک تر نیز رونمایی گردند.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hellish
    hellish | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    بدبخت شدیم رفت :-/ منتظرش بودیم بیاد بخریم که الان وقتی رقم ۵ ازش حذف شد . کشور ما هم که ماشالله ... الان دلالا میگن چون حرف ۵ توش نیس پس حتما از ۶ قویتره ولی صفحش کوچکتره ، بعد میکننش دومیلینو دویست

  • Amir
    Amir | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    خیللی هم خووب من عاشق سایز 5S ام

مطالب پیشنهادی