ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک در خصوص خودروی اپل: مدتی حس شب کریسمس را خواهیم داشت

در نشست سالانه مدیران ارشد اپل با سهام داران بزرگ این شرکت که روز جمعه در مقر اصلی خود اپل در کوپرتینو برگزار شد، یکی از سهام داران در خصوص خودروی اپل از تیم کوک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در نشست سالانه مدیران ارشد اپل با سهام داران بزرگ این شرکت که روز جمعه در مقر اصلی خود اپل در کوپرتینو برگزار شد، یکی از سهام داران در خصوص خودروی اپل از تیم کوک سوال کرد و او نیز پاسخی جالب به این پرسش داد.

تیم کوک در جواب این سهام دار گفت: «یادت می آید زمانی که کودک بودی، و شب کریسمس چه هیجانی داشتی؟ نمی دانستی پای درخت کریسمس چه هدیه ای برایت قرار داده شده. خب، قرار است مدتی حس شب کریسمس را داشته باشیم.»

تلاش اپل برای متحول کردن صنعت خودروسازی در سیلیکون ولی اکنون به یک راز سرگشوده تبدیل شده و همه در مورد آن صحبت می کنند. ماه گذشته ایلان ماسک در مصاحبه خود با نشریه ای آلمانی بیان کرده بود که باور دارد اپل در حال توسعه یک خودروی هوشمند است.

بر اساس آخرین گزارش ها، پروژه توسعه خودرو که با اسم رمز «پروژه تیتان» در خود اپل شناخته می شود، اکنون بالغ بر ۶۰۰ کارمند دارد اما مدتی پیش مدیر توسعه این پروژه به نام «استیو زدسکی» (Steve Zadesky) شرکت اپل را به دلایلی نامعلوم ترک گفت. اکنون گمانه زنی می شود که اپل تولید انبوه خودروی هوشمند مورد بحث را در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل اپل در ماه های اخیر، تلاش نموده تا به هیجان مرتبط با شایعات اضافه کند و علیرغم اینکه سال ها تا رونمایی و ارائه نهایی این محصول فاصله داریم، در مصاحبه های مختلف اش جملاتی دو پهلو در خصوص این پروژه بکار می برد. هفته پیش و در مصاحبه خود با نشریه Fortune، تیم کوک گفته بود که "اپل برای تحقیق در زمینه های مختلف، نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارد اما پس از اینکه هزینه ها انجام شدند، به معنای آن است که اپل تصمیم نهایی اش را گرفته و خود را به تولید آن محصول متعهد می داند".

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Applet
    Applet | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    حتما طوری میسازه که اگه بردی مکانیک غیر خودشون، دیگه روشن نشه...
    اگه آیفونش این قیمته، وای به حال اتوموبیلش.
    ولی کیفیت اپلو هیچ جا نداره، البته کیفیت پلاستیک کابل های رابطش خیلی مزخرفه، زود ترک میخورن و پاره میشن.

مطالب پیشنهادی