ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ باعث رواج استفاده از لوله های خنک کننده در اسمارت فون ها خواهد شد

گفته می شود سامسونگ برای موبایل های گلکسی اس 7 خود از لوله های خنک کننده استفاده کرده است و انتظار می رود این کار به سنتی جدید در میان تولید کننده های اسمارت فون ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

گفته می شود سامسونگ برای موبایل های گلکسی اس 7 خود از لوله های خنک کننده استفاده کرده است و انتظار می رود این کار به سنتی جدید در میان تولید کننده های اسمارت فون تبدیل شده و برای سازندگان لوله های خنک کننده فرصت خوبی ایجاد نماید.

البته لازم به یادآوری است که تامین کننده های تجهیزات تولیدی مربوطه اعلام داشته اند که برای ساخت لوله های خنک کننده مورد بحث، قالب ویژه ای برای اسمارت فون ها ندارند و این محصولات هنوز به قدر کفایت رشد نکرده اند.

در همین راستا بد نیست بدانید، سامسونگ مدل های متنوعی از گلکسی S7 و S7 Edge تولید نموده، به طور مثال می توان به نسخه ای که به اسنپدراگون 820 کوالکوم مجهز است و فقط در آمریکا فروخته می شود یا به نمونه تجهز شده به چیپست اگزینوس 8890 که با بهره گیری از فرایند 14 نانومتری ساخته شده و در باقی کشورها عرضه می گردد، اشاره نمود.

همچنین جا دارد اشاره کنیم با اینکه استفاده از لوله های خنک کننده در محصولات پی سی بسیار رایج است، این طرح برای تلفن های هوشمند هنوز کاملا جا نیفتاده و در حال حاضر فقط یک گرایش و تمایل از طرف برندهای مختلف به شمار می رود.

در آخر نیز جالب است بدانید که برای ساخت لوله های دفع حرارت مخصوص موبایل باید قالب های ویژه ای تولید گردد و با توجه به اینکه بیشتر اسمارت فون ها عمر بسیار کوتاهی دارد هنوز هیچ شرکتی حاضر نیست برای ساخت این قالب ها سرمایه گذاری نماید و این حرکت سامسونگ شاید بتواند نقش محرک برای باقی شرکت ها را ایفا نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • بابک
    بابک | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    بازی با کلمات .
    این لوله با لوله سونی فرق میکنه . خب عزیز دل اولین بار سونی به کار برد و در رسانه ها سایت های مختلف بهش اشاره کردن اخبارش هم قابل سرچ و موجوده
    اخرش برای صفحه نمایش امولد هم در اومد که مال سونی بوده . خب همین الان هم از نظر پرفورمنس البته منظورم کارایی هست شما میتونی سرچ کنی سونی رای بیشتری میاره از نظر کاربرها

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۹ اسفند ۱۳۹۴

      اصن همه چی مال سونیه.برو خوش باش. چرخ هم سونی اختراع کرد. با شماها نمیشه بحث کرد. فقط بهتون باس خندید.

      • mehmet
        mehmet | ۹ اسفند ۱۳۹۴

        بسی خندیدم دمت گرم????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی