ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک سرویس استریم زنده ویدیویی خود را به اندروید می آورد

کمپانی فیسبوک امروز اعلام کرد که قصد دارد تا هفته آینده، سرویس استریم زنده ویدیویی خود را به موبایل های اندرویدی بیاورد. این آپدیت جدید برای اندروید، ابتدا در اختیار کاربران ایالات متحده خواهد بود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۵۰

کمپانی فیسبوک امروز اعلام کرد که قصد دارد تا هفته آینده، سرویس استریم زنده ویدیویی خود را به موبایل های اندرویدی بیاورد. این آپدیت جدید برای اندروید، ابتدا در اختیار کاربران ایالات متحده خواهد بود و بعد به مرور زمان، در دسترس کاربران اقصی نقاط جهان نیز قرار خواهد گرفت.

قابلیت Facebook Live که امکان استریم زنده محتویات ویدیویی را برای کاربران به همراه می آورد، چندی پیش در دسترس کاربران آمریکایی پلتفرم iOS قرار گرفت. از زمان عرضه اپلیکیشن روی iOS تا به امروز، حدود 30 کشور به لیست مناطق پشتیبانی شده آن، اضافه گشته اند و البته فیسبوک می گوید که تا هفته های آتی، قصد دارد بازار خود را در کشورهای دیگر نیز گسترش دهد.

سازندگان شبکه اجتماعی فیسبوک از آن جهت به عملکرد اپلیکیشن جدید خود اهمیت می دهند که می تواند در بهبود عملکرد News Feed و تهیه محتویات دلخواه هر کاربر به صورت همزمان کمکی شایان کند.

مارک زاکربرگ ضمن اعلام تاریخ عرضه نسخه اندرویدی سرویس استریم ویدیویی خود، گفته که کاربران به صورت میانگین، حدود سه برابر وقت بیشتری به تماشای ویدیوهای زنده، نسبت به ویدیوهای غیر زنده، اختصاص می دهند. مضاف بر این، بیش از 50 درصد کاربرانی که این محتویات را تماشا می کنند، از سیستم عامل اندروید بهره می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی