ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Battery Time Saver؛ اپلیکیشنی ساده برای مدیریت باتری گجت های اندرویدی

اتمام سریع باتری، یکی از مشکلات اساسی اسمارت فون های امروزی است. کمپانی های سازنده گجت های هوشمند، همواره تلاش کرده اند تا با بهینه سازی عملکرد پردازشی و ارائه راهکارهایی همچون شارژ سریع، به بهترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اتمام سریع باتری، یکی از مشکلات اساسی اسمارت فون های امروزی است. کمپانی های سازنده گجت های هوشمند، همواره تلاش کرده اند تا با بهینه سازی عملکرد پردازشی و ارائه راهکارهایی همچون شارژ سریع، به بهترین نحو از انرژی نهفته در باتری های لیتیوم یونی محصولاتشان استفاده کنند، اما نتیجه کار همیشه خوب و ایده آل نبوده.

قابلیت هایی همچون شارژ سریع و باتری هایی با گنجایش بالا، معمولا در گجت های پرچمدار ارائه می شوند. بنابراین در گجت های میان رده و اقتصادی عملکردی به مراتب ضعیف تر در مصرف بهینه باتری را شاهد هستیم.

با این وجود ابزاری وجود دارند که می توانند مصرف باتری در گجت های معمولی و غیر پرچمدار را بهبود ببخشند. Battery Time Saver یکی از ساده ترین اپلیکیشن هایی است که بدین منظور می توانید در پلتفرم اندروید تجربه کنید.

 Battery Time Saver 2

این اپلیکیشن سه کار مهم برایتان انجام می دهد: مصرف باتری را زیر نظر گرفته و مانیتور می کند، به بهینه سازی تنظیمات سیستمی پرداخته و اپلیکیشن های پرمصرف را به طور خودکار می بندد.

در منوی اصلی اپ صفحه ای می بینید که در آن بسته به انرژی باتری، زمان تقریبی باقی مانده برای کارهایی چون برقراری تماس های تلفنی، استفاده از وای فای، تماشای ویدئو، پخش آهنگ و بازی تخمین زده می شود.

اگر با چک کردن این صفحه احساس کردید که وضعیت باتری تان بحرانی است، کافیست روی دکمه Extend Time اشاره کنید تا Battery Time Saver با فورس کلوز کردن اپلیکیشن ها، تنظیم نور نمایشگر و خاموش کردن خودکار وای فای و بلوتوث در زمانی که به آنها نیازی نیست بتواند تا میزان قابل توجهی (شاید چند ساعت) به عمر باتری دستگاه بیفزاید.

Battery Time Saver طوری طراحی شده که کاربران آماتور بتوانند فقط با فشردن یک دکمه، کلیه کارها را به دست آن سپرده و دیگر نیازی به چک کردن تنظیمات اپ نداشته باشند. با این وجود، اپلیکیشن برای سوپریوزرها هم حالت تنظیمات دستی را در نظر گرفته تا امکان مدیریت بهتر و دقیق تری بر مصرف باتری فراهم گردد.

این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی دانلود کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Battery Time Saver & Optimizer

Battery Time Saver & Optimizer

سازنده: Liquidium Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • soap
    soap | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    گل گفتی رضا

  • رضا
    رضا | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    هیچکدوم ازین برنامه های مدیریت باتری به درد نمیخوره. خودشونم به یه مصرف کننده باتری تبدیل میشن.

    • حسین
      حسین | ۸ اسفند ۱۳۹۴

      درست میگید ولی حالا smart manger سامسونگ هم بد نیست منم چون ی مدته باتری گوشیم ضعیف شده مجبور شدم لیست زیادی رو بزارم تو always optimizing

  • مهدی
    مهدی | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    چرا فقط برای غیر پرچمدارها؟

مطالب پیشنهادی