ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در مورد قیمت بازی های Vive سخن می گوید

در جریان کنگره جهانی موبایل 2016، واقع در بارسلون، اچ تی سی از قیمت هدست واقعیت مجازی اش با نام Vive پرده برداشت. 800 دلار بهای یک هدست، کنترلرها و ملحقاتی است که در یک ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

در جریان کنگره جهانی موبایل 2016، واقع در بارسلون، اچ تی سی از قیمت هدست واقعیت مجازی اش با نام Vive پرده برداشت. 800 دلار بهای یک هدست، کنترلرها و ملحقاتی است که در یک بسته بندی عرضه می شوند.

اما آیا بازی های واقعیت مجازی همانند دیگر بازی ها، 60 دلار قیمت گذاری می شوند؟ مشخص نیست. اچ تی سی در این مورد استراتژی خاص خود را دارد و نمی خواهد قیمتی مقطوع برای همه محصولات مشخص کند. رایان هوپینگارنر، مدیر بازاریابی محصولات HTC و به خصوص هدست Vive، در گفتگو با وبسایت Trusted Reviews گفت که چنین محصولاتی قرار نیست لزوما گران تر از بازی های امروزی باشند.

او گفت: «ما هنوز قیمت خاصی برای محصولی مشخص نکرده ایم، اما فکر می کنم که اگر به آنچه که در استیم وجود دارد نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ماجرا چگونه پیش خواهد رفت، چون استیم در ابتدا، اصلی ترین فراهم کننده محتوا خواهد بود.»

هوپینگارنر در ارتباط با استیم می گوید استیم همیشه کار فوق العاده ای در زمینه قیمت گذاری محصولات انجام داده و در مشخص کردن قیمت براساس کیفیت کار، همیشه ثابت قدم بوده و این یک اصل مهم برای قیمت گذاری بازی های واقعیت مجازی خواهد بود.

در حقیقت، میزان ساعت گیم پلی یا گرافیک بالای یک بازی قرار نیست تاثیری در قیمت گذاری داشته باشد، بلکه کیفیت کلی تجربه نشان می دهد که بابت داشتن آن چقدر باید پرداخت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی