ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل یوتوب: ما به انتقادها در مورد سیستم شکایت سایت گوش می دهیم

Susan Wojcicki مدیرعامل یوتوب شب گذشته پیام تشکری را برای جامعه کاربران این سرویس از طریق اکانت توئیتر خود منتشر کرد و وعده داد که شرکت متبوعش به «بازخوردهای اخیر از سوی خالقان آثار که با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

Susan Wojcicki مدیرعامل یوتوب شب گذشته پیام تشکری را برای جامعه کاربران این سرویس از طریق اکانت توئیتر خود منتشر کرد و وعده داد که شرکت متبوعش به «بازخوردهای اخیر از سوی خالقان آثار که با سیستم شکایت این سایت به مشکل برخورد کرده اند، گوش می دهد و آنها را مد نظر دارد».

شمار زیادی از کاربران پرطرفدار یوتوب نسبت به نقض حق کپی در این سایت و نحوه مدیریت این فرایند از سوی یوتوب خرده گرفته اند و خواهان آن هستند که هرچه سریعتر به شکایت هایشان در این باره ترتیب اثر داده شود.

کانال هایی که تحت تاثیر این سیستم شکایت قرار گرفته اند ممکن است درآمدزایی خود را از دست بدهند (برای مدت چند هفته دست کم). این مساله نیز ظاهرا برای جمعی از کاربران یوتوب آنقدر آزاردهنده بوده است که تصمیم گرفته اند به برداشتن محتوای تولیدی خود از این سایت فکر کنند.

اما خانم Wojcicki دوست ندارد که چنین اتفاقی رخ دهد. او در توئیت خود آورده است:

از شما جامعه یوتوب به خاطر تمام بازخوردهایتان تشکر می کنم. ما به گلایه های شما گوش می دهیم.

طبق مطلبی که یکی از کارکنان یوتوب روی فوروم هلپ این سایت منتشر کرده است، حالا یوتوب برای آرام نمودن آن نگرانی ها در تلاش است تا تیمی را به «کاهش دادن خطاها و بهبود کیفیت کیفیت کار» اختصاص دهد.

در این مطلب آمده است: این مساله باعث شد که ما نگاه نزدیک تری به سیاست های خود داشته باشیم و بخش هایی که می توانیم در آنها بهتر باشیم را تشخیص دهیم.

علاوه بر این،یوتوب در نظر دارد طرح های نامشخصی را ظرف ماه های آتی آغاز نماید و از این طریق روابط میان سازندگان ویدئوهای پربیننده با کارکنان بخش پشتیبانی خود را بهبود بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kian
    kian | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    پس اینطور که معلومه
    ویدئو GradeAunderA بی تاثیر نبوده
    واقعا این سیستم کپی رایت اتوماتیک یوتوب مفت نمی ارزه

مطالب پیشنهادی