ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Victorinox با همکاری ایسر وسیله ای برای تبدیل ساعت آنالوگ به هوشمند تولید نموده

کمپانی چاقوسازی و ساعت سازی سوئیسی Victorinox با همکاری ایسر دیوایسی به نام INOX Cybertool ساخته که نوعی وسیله جانبی برای تبدیل ساعت های معمولی به انواع هوشمند محسوب می گردد و امکانات بیشتری به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

کمپانی چاقوسازی و ساعت سازی سوئیسی Victorinox با همکاری ایسر دیوایسی به نام INOX Cybertool ساخته که نوعی وسیله جانبی برای تبدیل ساعت های معمولی به انواع هوشمند محسوب می گردد و امکانات بیشتری به ساعت های آنالوگ اضافه می نماید.

این وسیله دو بخش جلو و پشت دارد که قاب هر نوع ساعت Victorinox INOX را احاطه نموده و نمایشگر LED و خمیده ی بخش جلوی آن اطلاعات گوناگون را در سمت راست خود نمایش می دهد. همچنین نمایانگری نیز برای نشان دادن نوتیفیکیشن های تماس، پیام و تقویم نیز در خود دارد. به لطف طراحی دایره ای شکل این گجت، صفحه اصلی ساعت معمولی پوشانده نمی گردد و کاربر قادر به دیدن آن خواهد بود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به گام شمار، شمارنده کالری و پشتیبانی از GPS از طریق تلفن هوشمند و نمایش چندین منطقه زمانی اشاره نمود و همچنین می توان از آن به عنوان ثانیه شمار و زمان سنج نیز استفاده کرد.

با اینکه این ابزار برای بقیه ی ساعت های معمولی کاربرد ندارد اما گجتی مقرون به صرفه برای تبدیل ساعت معمولی به هوشمند محسوب می گردد که برای خرید آن فقط کافیست 225 دلار هزینه نمائید و هر وقت به آن نیازی ندارید، بسیار آسان آن را باز نموده و کنار بگذارید.

البته جا دارد اشاره نمائیم که سایبرتول باعث می شود ساعت مچی شما زیاد از حد بزرگ دیده شود و حالتی نه چندان جالب روی مچ دست پیدا نماید اما در عوض دیگر لازم نیست دو نوع ساعت آنالوگ و هوشمند داشته باشید و فقط با اضافه نمودن یک قاب قادر خواهید بود ساعت آنالوگ خود را به اسمارت واچ تبدیل نمائید.

gsmarena_002-w600

gsmarena_003 (1)-w600

gsmarena_003-w600

gsmarena_004-w600

gsmarena_005-w600

gsmarena_006-w600

gsmarena_009-w600

Victorinox-Swiss-Army-INOX-Cybertool-watch-2.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    ساعتش رو دارم یکی از مقاومترین ساعتهای دنیاس اگه قیمت سایبرتول خوب باشه اونم می گیرم این سوییسیها کارشون خیلی درسته .

مطالب پیشنهادی