ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی تبلیغاتی IBM برای ابر کامپیوتر «واتسون» [تماشا کنید]

شاید با ابر کامپیوتر «واتسون» آشنائی داشته باشید؛ کامپیوتر ساخته شده به دست IBM که توانایی های بسیاری دارد و در زمینه های گوناگونی می تواند به انسان یاری برساند. از جمله ویژگی های واتسون می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

شاید با ابر کامپیوتر «واتسون» آشنائی داشته باشید؛ کامپیوتر ساخته شده به دست IBM که توانایی های بسیاری دارد و در زمینه های گوناگونی می تواند به انسان یاری برساند. از جمله ویژگی های واتسون می توان به درمان سرطان، همکاری در انجام تحقیقات علمی، تحلیل نوشته های انسان، ارائه بهترین زمان خواب، صرف غذا و ورزش به افراد و حتی درک احساسات بشر در گفتار و نوشتار اشاره نمود.

جدیدترین ویژگی ابر کامپیوتر مورد بحث که قابلیت تشخیص لحن انسان هاست، پیشرفت بسیار بزرگی در زمینه هوش مصنوعی و عملکرد ربات ها به شمار می رود به گونه ای که یک رایانه، خیلی خوب و دقیق می تواند کوچک ترین غمی را نیز در صدا یا نوشته های شما تشخیص داده و تعاملات خود را بر اساس این دریافت ها تعریف نماید. به طور مثال، اگر عصبانی باشید بدون شک واتسون با لحن تند پاسخ شما را نخواهد داد.

با این تفاسیر، کمپانی IBM برای معرفی ابر کامپیوتر خود یک آگهی ویدئویی ساخته و آن را در تلویزیون به نمایش گذاشته. در این آگهی تبلیغاتی چندین ربات را می بینید که در یک جلسه مشاوره دور یکدیگر گرد آمده و از مشکلات و نارضایتی هایشان صحبت می کنند. برای اینکه بدانید نقش واتسون در این تبلیغ چیست، توصیه می کنیم ویدئوی زیر را تماشا نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی