ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از پنل نمایشگر آیفون SE

آیفون بعدی کمتر از بیست روز دیگر به شکل رسمی رونمایی خواهد شد و دیروز صبح خبر رسید که از نام آیفون SE برخوردار است؛ موبایلی که برای اولین بار از سوی اپل توسعه یافته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

آیفون بعدی کمتر از بیست روز دیگر به شکل رسمی رونمایی خواهد شد و دیروز صبح خبر رسید که از نام آیفون SE برخوردار است؛ موبایلی که برای اولین بار از سوی اپل توسعه یافته و در نام آن قرار نیست از یک عدد بهره گرفته شود.

این محصول قرار است برای افرادی مناسب باشد که به تلفن های هوشمند کوچک با نمایشگری ۴ اینچی عادت دارند. نکته جالب اینجاست که تا کنون، هنوز تصویر زنده واضحی از ساختار این تلفن هوشمند افشا نگشته.

First-pictures-of-iPhone-SE-leak (2)-w600

امروز ولی می توانیم اولین نگاه خود به موبایل یاد شده را داشته باشیم، البته به بخشی داخلی از آن نه خود شاسی و ظاهر کلی دستگاه. وب سایت فرانسوی «NWE» این تصاویر را منتشر نموده و ادعا می کند که این پنل نمایشگر متعلق به آیفون SE است.

از طرفی، در تصویری که پنل آیفون SE و 6s را مقایسه می کند، می توان دید که در نمونه ۴ اینچی خبری از ماژول 3D Touch نیست و این موبایل طبق خبرهای قبلی از این ویژگی سخت افزاری بی بهره خواهد بود.

علیرغم اینکه خبری از 3D Touch نیست ولی، بیان شده که اپل ویژگی «Live Photos» را به آیفون ۴ اینچی مورد بحث خواهد آورد. آقای «Ming-Chi Kuo» نیز روز گذشته در گزارش خود بیان کرده بود که این محصول به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

آقای کو همچنین بیان نموده که آیفون SE با قیمت ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار به فروش خواهد رسید و در دو نسخه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می گردد. حال باید دید عاقبت این موبایل پر شایعه در مراسم روز ۱۵ مارس - ۲۵ اسفند ماه رونمایی خواهد شد یا خیر. [نکته: تاریخ یاد شده هنوز از سوی خود اپل قطعی نشده است.]

First-pictures-of-iPhone-SE-leak (1)-w600

First-pictures-of-iPhone-SE-leak-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی