ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط ایرانسل

نهم اسفند ماه مصادف است با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و امروز همایشی به همین مناسبت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید و در جریان آن از تولیدکنندگان برتر در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۵

نهم اسفند ماه مصادف است با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و امروز همایشی به همین مناسبت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید و در جریان آن از تولیدکنندگان برتر در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

طبق بیانیه خبری رسمی دفتر ایرانسل، این اپراتور نیز موفق گردید تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کند که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل 70 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.

در این همایش که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد، لوح و گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز یکشنبه، 9 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ایرانسل همچنین در آبان ماه 94 در دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری، از سوی کمیته ارزیابی این همایش به عنوان شرکت برتر برگزیده شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • m.h.t
    m.h.t | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من بدتراز هر چی اپراتور تو دنیا هست ایرانسله بقیه هم مث اینن اما با شدت کمتر

  • مهدیکو
    مهدیکو | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من تندیس دزد برتر قرن رو بهش میدادن برازنده تر بود.

  • سعید
    سعید | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    منم موافقم در مورد تمام سیمکارتها و همینی که گفتی انشاالله نصیب خودروسازای عزیزمونم بشه که از تحریم تا تونستن مردمو چزوندن بعد میرن از فرانسه بخاطر سو استفاده کردنو ساپورت نکردن جریمه میگیرن خدایا نثل هرچی کلاهبردارو دزده از رو زمین بردار به حق پنج تن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی