ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد بعدی اپل احتمالا در سوم فروردین برگزار خواهد شد

تا کنون تصور می شد که مراسم ماه مارس اپل در تاریخ ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد در حالی که اکنون خبر می رسد که این مراسم حدود یک هفته دیرتر و در تاریخ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تا کنون تصور می شد که مراسم ماه مارس اپل در تاریخ ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد در حالی که اکنون خبر می رسد که این مراسم حدود یک هفته دیرتر و در تاریخ ۲۲ مارس - سوم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

یک وب سایت خبری به نام «UnderKG» اکنون گزارش داده که مدیران ساکن کوپرتینو از کارمندان خود درخواست کرده اند که روزهای قبل و بعد از ۲۲ مارس را کاملا آماده باشند. بر همین اساس گمانه زنی می شود که مراسم مورد بحث اکنون قرار است در همین تاریخ برگزار شود.

این منبع خبری اگرچه چندان شناخته شده نیست ولی پیش از اینکه اپل آیفون های ۶ و ۶ پلاس را رونمایی کند، تصاویری از هر دو موبایل منتشر نمود.

مدت هاست که در مورد موبایل ۴ اینچی و جدید اپل شایعات مختلفی شنیده می شود و در روزهای گذشته نیز خبر رسیده بود که تولید انبوه این تلفن همراه شروع شده و تنها سه روز پس از مراسم اپل، آیفون SE برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

ارزان ترین موبایل اپل قرار است از بدنه ای فلزی و مرغوب بهره گیرد در حالی که همان چیپست A9 در آن به کار گرفته خواهد شد و در کنار آن، چیپ NFC نیز در این موبایل استفاده شده تا کاربران این تلفن هوشمند بتوانند پرداخت های موبایلی Apple Pay را انجام دهند.

در کنار آیفون ۴ اینچی و تازه شده ی اپل، این کمپانی تصمیم دارد از آیپد ایر ۳ نیز رونمایی به عمل آورد که نسخه ای کوچک تر از آیپ پرو خواهد بود. در این میان شاید شاهد رونمایی از نسل تازه مک بوک های اپل نیز باشیم که بعید به نظر می رسد طراحی کلی آنها دست خوش تغییر شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هادی
    هادی | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    پس نسل جدید اپل واچ؟؟؟ چیزی که خیلی ها منتظرن تو این کنفرانس ببیننش.

مطالب پیشنهادی