ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشغول تست بیلد 10586.122 برای ویندوز 10 موبایل است

گفته می شود که هم اکنون، مایکروسافت مشغول تست بیلد تازه ای برای ویندوز 10 موبایل (با شماره 10586.122) است. البته باید در نظر داشت که این، یک آپدیت انباشته است بدان معنا که هیچ مشخصه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

گفته می شود که هم اکنون، مایکروسافت مشغول تست بیلد تازه ای برای ویندوز 10 موبایل (با شماره 10586.122) است. البته باید در نظر داشت که این، یک آپدیت انباشته است بدان معنا که هیچ مشخصه یا امکان جدیدی ندارد.

با این همه، مرورگر اج که در واقع مایکروسافت آن را به عنوان جایگزینی برای اینترنت اکسپلورر ارائه نمود حالا در کادر آدرس خود از Word Flow پشتیبانی می کند و این همان امکانی است که پیشتر در بیلد 14267 دیده بودیم.

قبلا قرار بود که ویندوز 10 موبایل دوشنبه گذشته ارائه گردد اما حالا مایکروسافت اعلام کرده که بسیاری از تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 8.1 لازم است که قبل از ویندوز 10 موبایل، یک آپدیت فریمور را دریافت نمایند.

متاسفانه نیز فعلا مشخص نشده که تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8.1 دقیقا چه زمانی این آپدیت را دریافت خواهند کرد. کمی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که برخی مدل های مشخص شامل لومیا 430، لومیا 532، لومیا 535، لومیا 540، لومیا 640، لومیا 640 اکس ال، لومیا 735، لومیا 830 و لومیا 930 نخستین دستگاه هایی هستند که آپدیت ویندوز 10 موبایل را دریافت خواهند کرد.

vd

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Lord Vampire
    Lord Vampire | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    من كه خودم گوشي وينفون دارم تقريبا يك ساله انداختمش كنار ازش فقط به عنوان دوربين عكاسي استفاده ميكنم و براي كارام از اندرويد استفاده ميكنم. تو ويكيپديا نوشته قراره فردا ٢٩ فوريه ٢٠١٦ ويندوز موبايل ١٠ پابليك رليز بشه اما كو! همش اليه. واقعا ننگ بر تو اي مايكي. تمام طرفداراتو نااميد كردي.

  • بهزاد
    بهزاد | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    به عنوان یه طرفدار مایکروسافت باید بگم که در این مورد مایکروسافت گندشو در آورده.... خروجی هر چی هم باشه با این وضع قابل دفاع نیست!

مطالب پیشنهادی