ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار رندرهای جدید از نسخه 2016 گلکسی Tab A 7.0 و گلکسی Tab E 7.0 سامسونگ

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از پرچمداران جدید خود پرده برداشت و موجب خوشحالی طرفدارانش شد. بسیاری از کاربران اندروید اسمارت فون های این کمپانی را به باقی برندهای فعال در این زمینه ترجیح می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از پرچمداران جدید خود پرده برداشت و موجب خوشحالی طرفدارانش شد. بسیاری از کاربران اندروید اسمارت فون های این کمپانی را به باقی برندهای فعال در این زمینه ترجیح می دهند. اما این محبوبیت فقط در راستای طراحی و تولید تلفن هوشمند نیست. غول تکنولوژی کره ای در حوزه ساخت تبلت نیز دستی بر آتش دارد. از جمله محصولات آن می توان به گلکسی Tab A یا Tab E اشاره نمود که گویا قرار است به زودی از نمونه های جدید آنها نیز رونمائی نماید.

مدل های آتی به گلکسی Tab E 7.0 2016 و Tab A 7.0 2016 موسوم هستند و اگر پیگیر اخبار بوده باشید می دانید که در انتهای بهمن ماه تصاویری از آنها لو رفته بود و امروز نیز رندرهای جدیدی از این دیوایس ها در وب منتشر گشته که همچون قبل نشان می دهد این دیوایس ها در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهند شد.

همچنین در این راستا می توان گفت نسخه 9.6 اینچی Tab E که در تابستان سال گذشته معرفی گشته بود، جزء تبلت های میان رده به شمار می رود و گمانه زنی می شود سامسونگ در نظر دارد نسخه کوچک تر همین نسخه را تولید و راهی بازار نماید.

از آنجا که کمپانی مورد بحث چهارچوب زمانی مشخصی برای معرفی محصولات میان رده ی خود ندارد، تصور می گردد در هفته های آتی از تبلت های جدید خود رونمائی کند. همچنین در آخر باید اضافه کنیم که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این دستگاه ها در دست نیست و به محض انتشار شایعات یا اخبار مرتبط، آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در ادامه می توانید رندرهای لو رفته از تبلت های مورد بحث را ببینید.

Galaxy-Tab-E-7.0-2016-leak_2-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-2016-leak_1-w600

Galaxy-Tab-A-7.0-2016-leak_2-w600

Galaxy-Tab-A-7.0-2016-leak_1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی