ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه جدید سری بازی Call of Cthulhu در حال ساخت است

سال 2014 میلادی، اطلاعاتی درباره نسخه جدید سری بازی Call of Cthulhu به گوش می رسید و کمپانی Focus Home Entertainment، ساخت آن از سوی استودیوی Frogware را تایید کرده بود. اما حالا بعد از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

سال 2014 میلادی، اطلاعاتی درباره نسخه جدید سری بازی Call of Cthulhu به گوش می رسید و کمپانی Focus Home Entertainment، ساخت آن از سوی استودیوی Frogware را تایید کرده بود. اما حالا بعد از گذشت حدود 2 سال از آن زمان، به نظر می رسد که ساخت بازی جدید دچار مشکل شده و استودیوی Cyanide ساخت آن را برعهده گرفته است.

بعد از آن که چند روز پیش، وبسایت جدیدی برای بازی Call of Cthulhu شروع به کار کرد، حالا مشخص گشته که ظاهرا استودیوی Cyanide یک بار دیگر روند تولید آن را از ابتدا آغاز کرده و از موتور آنریل 4 بهره گرفته است. نسخه جدید هم چنین، خطی مشی نسخه های قبلی را دنبال می کند و کاماکن المان های نقش آفرینی در آن به چشم می خورد.

call_of_cthulhu-02-1152x648

بازی نقش آفرینی و ترسناک روان شناختی Call of Cthulhu گیمر را در فضایی تاریک و وهم آور قرار می دهد و باید در نقش یک کارآگاه، «حقیقت پشت مرگ یک هنرمند معروف و خانواده وی» را کشف کرد. مدیر عامل استودیوی Cyanide ضمن تایید این خبر، از همکاری با Focus Home Entertainment ابراز خوشحالی کرد و معتقد است که Call of Cthulhu یکی از فرنچایزهای نقش آفرینی افسانه ای صنعت بازی به شمار می رود.

بازی جدید Call of Cthulhu هنوز نام مشخصی ندارد و مشخص نیست که در قالب نسخه دنباله عرضه خواهد شد و یا نسخه ریبوت. در هر حال، به گفته استودیوی Cyanide، دوست داران این سری بازی می توانند در سال 2017 منتظر عرضه آن روی پی سی و کنسول های نسل هشتم باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عماد
    عماد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    می شه اینو تلفظ کنید :
    Cthulhu

    • حمید
      حمید | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

      واقعا اسمشو نمیشه تلفظ کرد ?
      ولی گویا «کاتولو» خونده میشه: https://fa.m.wikipedia.org/wiki/کاتولو

مطالب پیشنهادی