ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه ای از تلفن هوشمند P9، پرچمدار بعدی هوآوی

هوآوی اکنون رتبه سومین فروشنده بزرگ تلفن همراه در جهان را در اختیار دارد و سال ۲۰۱۵ را نیز به شکلی موفقیت آمیز پشت سر گذاشت. این کمپانی چینی ولی برخلاف بیشتر رقبای اندرویدی خود، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

هوآوی اکنون رتبه سومین فروشنده بزرگ تلفن همراه در جهان را در اختیار دارد و سال ۲۰۱۵ را نیز به شکلی موفقیت آمیز پشت سر گذاشت.

این کمپانی چینی ولی برخلاف بیشتر رقبای اندرویدی خود، هنوز نسخه ای از پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ را ارائه نداده؛ محصولی که قرار است P9 نام داشته باشد و تا کنون تصاویر اندکی از آن در فضای مجازی انتشار یافته اند.

امروز ولی تصاویر جدیدی از این موبایل به فضای مجازی راه یافته و دست به دست شده. در این تصاویر می توان دید که هوآوی برای پرچمدار سال جاری خود از دوربینی دوگانه بهره گرفته و این نوع از دوربین برای پرچمداران، در حال تبدیل شدن به یک امر طبیعی است.

رندر کامپیوتری که پیشتر از طرح کلی موبایل P9 فاش شده بود.
رندر کامپیوتری که پیشتر از طرح کلی موبایل P9 فاش شده بود.

استفاده از دوربین دوگانه موضوعی بود که ابتدا توسط رندرهای فاش شده از طرح این موبایل افشا شد و حالا با منتشر شدن تصاویری از خود دستگاه، این موضوع بیشتر رنگ حقیقت به خود گرفته است.

در کنار تصاویر فوق گفته شده که با دوربینی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی مواجه هستیم در حالی که فلاش دوربین نیز دارای LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری خواهد بود. کمی پایین تر، می توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد که باز هم از حقیقی بودن رندرهای قبلی خبر می دهد.

در کنار مواردی که قابل مشاهده هستند، اطلاعات دیگری از سخت افزار دستگاه نیز انتشار یافته است. منابع چینی خبر می دهند که هوآوی P9 دارای نمایشگری ۵.۲ اینچ مجهز به رزولوشن Full HD است در حالی که به چهار گیگابایت رم و چیپست مجتمع کایرین 955 تجهیز شده. این چیپست دارای پردازنده ای ۶۴ بیتی و هشت هسته ای خواهد بود.

اندروید مارشملو با رابط کاربری Emotion، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری و USB-C از سایر مشخصات موبایل P9 هستند. همچنین خبر می رسد که موبایل های P9 Lite و P9 Max نیز در کنار نمونه استاندارد P9 رونمایی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امین
    امین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    اگه باتریش واقعا 2900 باشه عمرا ارزش خرید نداره به نظر من که باید باتری یه گوشیه پرچم دار بیشتر از 3500 باشه نه 2900!

  • meysam
    meysam | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام.اگه این باشه.واقعا پرچمدارای دیگه رو ازنظر زیبایی کرده تو جیب حالا تا ببینیم چیپش کاییرین 950 هست یا 955

  • علی
    علی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی قشنگه

مطالب پیشنهادی