ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برندهای چینی به زودی از مشتریان عمده نمایشگرهای سامسونگ با لبه های خمیده خواهند بود

سامسونگ نه تنها اسمارت فون هایی بسیار با کیفیت و هوشمند تولید می نماید و به این واسطه سالهاست که نام خود را بر سر زبان ها انداخته، بلکه سازنده و تامین کننده قطعات موبایل ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سامسونگ نه تنها اسمارت فون هایی بسیار با کیفیت و هوشمند تولید می نماید و به این واسطه سالهاست که نام خود را بر سر زبان ها انداخته، بلکه سازنده و تامین کننده قطعات موبایل برندهای دیگری همانند اپل نیز هست.

در همین راستا جا دارد یادآوری کنیم، حدود 6 ماه پیش شایعه شده بود که کمپانی چینی هوآوی در نظر دارد در پرچمداران آتی خود از نمایشگرهای -تولیدی- سامسونگ با دو لبه ی خمیده بهره بگیرد و اکنون نیز دوباره زمزمه هایی در رابطه با استفاده از این نوع پنل ها در موبایل های ساخت شرکت های چینی به گوش می رسد.

بر اساس این حرف و حدیث ها، برندهایی همانند شیائومی، Vivo و هوآوی تمامی اسمارت فون های پرچمداری که قرار است امسال روانه بازار گردانند را به صفحه نمایش هایی با لبه های خمیده مجهز خواهند کرد که این نمایشگرها محصول غول تکنولوژی کره ای محسوب می شوند.

بر اساس پوستری که Vivo در صفحه شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده، تلفن هوشمند جدید این کمپانی موسوم به Xplay5 که فردا رونمائی می گردد، با چنین صفحه نمایشی همراه شده. البته، این نخستین باری نیست که از این فناوری کمپانی کره ای مورد بحث در محصولات شرکت های دیگر استفاده می شود، در سال گذشته نیز موبایل Priv بلک بری با همین پانل ها روانه بازار شد.

در آخر هم لازم به ذکر است که مطابق شنیده های تازه سامسونگ دیسپلی تمامی تلاش خود را به کار بسته تا مشتری های بیشتری در این حوزه برای خود دست و پا نماید و با شرکت های شناخته شده وارد همکاری گشته و موفقیت گسترده تری را برای خود رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    بابا سامسونگه دیگه اصلا قابل رقابت نیست، یه وره تکنولوژی رو دستاش میچرخه، یه ور دیگه تکنولوژی هم چون نمیخواد شرکت های دیگه رو بازارشونو کساد کنه کمتر میچرخونه ... هرزگاهی میچرخونه نه زیاد ( مث صنایع نیمه هادی و ... )

    I love Samsung

مطالب پیشنهادی