ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ثبت بیش از 14 میلیون سفارش خرید برای تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی در کمتر از 5 روز

شیائومی بالاخره تلفن هوشمند Mi 5 خود را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی نمود و بلافاصله پس از رونمائی محصول نیز ثبت نام برای پیش سفارش های آن را آغاز کرد. گمانه زنی ها بر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

شیائومی بالاخره تلفن هوشمند Mi 5 خود را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی نمود و بلافاصله پس از رونمائی محصول نیز ثبت نام برای پیش سفارش های آن را آغاز کرد.

گمانه زنی ها بر این اصل استوار بودند که این پرچمدار با تقاضای بسیار زیادی از طرف کاربران مواجه خواهد گشت و آماری که امروز منتشر گشته نیز حکایت کننده همین داستان است.

جا دارد اشاره کنیم در عرض کمتر از 5 روز، 14.4 میلیون نفر برای خرید این موبایل که در تاریخ یک مارس یعنی فردا 11 اسفند ماه به صورت flash sale فروخته خواهد شد، ثبت نام نموده اند.

flash sale که به فارسی «خرید روز» نام دارد، نوعی تجارت الکترونیکی است که سایت ها یا برندها در یک بازه زمانی 24 یا 36 ساعته، محصول ویژه ای را با قیمت تخفیف خورده به مشتری ها پیشنهاد می دهند. این روش به نفع هر دو طرف -فروشنده و خریدار- تمام خواهد شد؛ هم مشتری وسیله ی مورد نظرش را ارزان تر تهیه می نماید و هم شرکت می تواند تعداد زیادی از آن محصول را به فروش برساند.

لازم به یادآوری است در پیش فروش ویژه ی فردا فقط نسخه سفید رنگ این اسمارت فون عرضه خواهد شد و شیائومی در مورد اینکه نسخه مشکی یا Exclusive Ceramic Edition را چه زمانی در دسترس مشتری ها قرار خواهد داد، هیچ سخنی به میان نیاورده است.

احتمالا با مشخصات Mi 5 آشنائی دارید اما به طور خلاصه ذکر کنیم که این دستگاه به یک صفحه نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p و سه یا 4 گیگابایت رم مجهز است؛ مدلی که 3 گیگابایت رم دارد در دو مدل متفاوت با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و مدلی که 4 گیگابایت رم دارد نیز با ظرفیت حافظه ی 128 گیگابایتی ارائه می گردد.

همچنین قلب تپنده دیوایس را یک چیپست 4 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820 تشکیل داده و یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزش گیر 4 محوره در بخش پشت آن خودنمائی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Carrera
    Carrera | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    منم میخوام?

  • matin
    matin | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    شیاومی واقعا با کیفیت و قیمتی مناسب است . بنظر این می ۵ رکورد میزنه .

  • بنیامین
    بنیامین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    می تونم بگم که این برند از همون روزهای اول خوش درخشیده ،حتی بهتر از نامهای مطرح بازار دنیا و به نظر من این آمار خیره کننده هست دوس دارم با قیمت منصفانه وارد بازار ایران بشه تا ما هم بتونیم با این موبایل حرفه ای کار کنیم.

  • reza
    reza | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    عالیه

مطالب پیشنهادی