ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZUK تولید یک اسمارت فون «مینی» را در دستور کار خود دارد [شایعه]

پیش از ورود به این مطلب باید بگوئیم که ZUK استارتاپی محسوب می شود که تحت حمایت کمپانی لنوو قرار دارد و به طور ویژه در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت می کند. این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

پیش از ورود به این مطلب باید بگوئیم که ZUK استارتاپی محسوب می شود که تحت حمایت کمپانی لنوو قرار دارد و به طور ویژه در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت می کند. این کمپانی از اولین دستاورد خود، یعنی موبایل ZUK Z1 در شهریور سال گذشته به صورت رسمی رونمایی نمود و در همان زمان نیز اعلام کرد که بنا دارد نسخه ای از همین اسمارت فون را با Cyanogen OS 12.1 که بر مبنای اندروید ۵.۱.۱ توسعه یافته راهی بازارهای جهانی کند.

در همین راستا، امروز خبرهایی از این شرکت منتشر شده که ادعا می نمایند ZUK قرار است موبایل هایی با پسوند «مینی» را با چیپست  Helio P10 از مدیا تک روانه بازار نماید. البته در این شایعه ذکر نشده که نام این دستگاه دقیقا چه خواهد بود و آیا با اسم ZUK Z1 Mini معرفی می گردد یا خیر. اما در مورد مشخصات کلی آن توضیح داده.

اسمارت فون مورد بحث با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 720p و دو یا 3 گیگابایت رم همراه خواهد بود. بر اساس شنیده ها، مدل 2 گیگابایتی از نظر حافظه رم، حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی دارد و مدل 3 گیگابایتی با 64 گیگابایت از همین نوع فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود.

همچنین ادعا شده این دستگاه نیز همانند نمونه اصلی از حسگر تشخیص اثر انگشت بهره خواهد برد. اگرچه هنوز معلوم نیست کلید فیزیکی هوم دارد یا خیر و اینکه آیا این حسگر در کدام بخش از موبایل تعبیه خواهد گشت.

در آخر هم تنها مورد دیگری که می توان اشاره نمود این است که با توجه به نام دستگاه می توان حدس زد که احتمالا با قیمتی ارزان تر از ZUK Z1 عرضه خواهد گشت. حالا باید منتظر ماند و دید آیا شرکت مورد بحث خبرهای رسمی در این رابطه منتشر می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی