ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اشتراک گذاری تصویر Moments فیس بوک اکنون قابلیت ارسال ویدیو نیز دارد

اپلیکیشن Moments فیس بوک در ماه ژوئن سال قبل معرفی شد، تا روشی ساده تر را برای به اشتراک گذاری تصاویر با دیگران، در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دهد. حالا با انجام بروزرسانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اپلیکیشن Moments فیس بوک در ماه ژوئن سال قبل معرفی شد، تا روشی ساده تر را برای به اشتراک گذاری تصاویر با دیگران، در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دهد. حالا با انجام بروزرسانی جدید، این اپلیکیشن قادر است همانند عکس ها، ویدیوهای شما را نیز به ساده ترین شکل ممکن با دوستانتان به اشتراک بگذارد.

این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، گالری تصاویر اسمارت فون شما را اسکن می کند و از این طریق دوستان شما را در این عکس ها تشخیص می دهد. این قابلیت به شما امکان می دهد تا به راحتی عکس های خود را برچسب گذاری کنید و سپس به طور خودکار آنها را با کسانی که در همان تصویر حاضر هستند به اشتراک بگذارید.

گرچه تکنولوژی تشخیص چهره به کار رفته در Moments به طور اختصاصی توسط فیس بوک توسعه یافته است، اما این ویژگی هنوز در ویدیوهای آپلود شده قابل استفاده نیست. در عوض شما می بایست آنها را به طور دستی به اسلایدشویی که خود نرم افزار از عکس های شما می سازد، بیافزایید.

فیس بوک تا به حال توجه زیادی به اپلیکیشن Moments معطوف ساخته است. طوری که تبلیغاتش را وارد فیدهای خبری کاربران می کند و در اپلیکیشن اختصاصی خود، گزینه همگام سازی تصاویر را با لینکی به این نرم افزار اشتراک گذاری عکس جایگزین کرده است.

مدیران این شبکه اجتماعی معتقدند که تلاش هایشان در این زمینه اثر بخش بوده و از زمان معرفی Moments تا امروز، بیش از 400 میلیون عکس میان کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

ناگفته نماند اپ مورد اشاره در بالا در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی