ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو R9 در روز ۲۷ اسفند رونمایی خواهد شد

شرکت چینی اوپو بیشتر در قاره آسیا شناخته شده است. آن ها توانستند در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیون اسمارت فون را در این قاره به فروش برسانند، که البته ناگفته نماند بخش عمده ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

شرکت چینی اوپو بیشتر در قاره آسیا شناخته شده است. آن ها توانستند در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیون اسمارت فون را در این قاره به فروش برسانند، که البته ناگفته نماند بخش عمده ای از این فروش در خود کشور چین روی داده است.

گل سر سبد محصولات این کمپانی در سال 2015 موبایل اوپو R7 و R7 Plus بود. آنها تا امروز بیش از 15 میلیون نسخه از این تلفن های هوشمند خود را به دست کاربران علاقه مند رسانده اند.

با آغاز سال جدید انتظار می رفت که کمپانی چینی پرده از نسل تازه پرچمداران خود بردارد. این انتظار دیری نپایید و چندی پیش آنها به طور ضمنی به نام این محصول جدید اشاره کردند. تصویر زیر که توسط خود اوپو در فضای اینترنت منتشر شده، علاوه بر تاریخ رونمایی (17 مارس برابر با 27 اسفند)، به طور واضح عدد ۹ را نشان نیز می دهد.

Oppo-R9-teaser_1

می بایست یادآور شویم بعد از مدتی پوستری دیگر از جانب چینی ها منتشر شد که نمای جانبی این محصول را نیز به نمایش می گذارد. از تصویر زیر می توان چنین برداشت کرد که R۹ از بدنه ای فلزی و طراحی بسیار باریکی برخوردار خواهد بود.

Oppo-R9-teaser_2

البته این همه ماجرا نیست. جز دو تصویر فوق تصویر دیگری نیز از اسمارت فون جدید اوپو منتشر شده، که مانند دو مورد دیگر رسمی نیست و نمی توان به طور کامل به صحت آن اطمینان داشت.

در تصویر سوم نمایی واضح از دو نسخه R9 و R9 Plus قابل مشاهده است. همان طور که در زیر می بینید، این اسمارت فون ها مجهز به دکمه Home مشابه گلکسی های سامسونگ هستند. ضمن اینکه نمای کلی آنها شباهت جالبی با Meizu PRO 5 دارد.

Oppo-R9-and-R9-Plus-leak_1

در این تصویر غیر رسمی اطلاعاتی نیز در خصوص ویژگی های سخت افزاری این دو تلفن هوشمند چینی ارائه شده است؛ از جمله پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع VOOC، بهره مندی از اندروید 6 با پوسته اختصاصی Color OS و 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به نمایشگر 5.5 اینچی FHD و دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی اشاره کرد. همچنین شایع شده که مدل R9 مجهز به یک باتری 2850 میلی آمپر ساعتی و فبلت R9 Plus مجهز به باتری 4120 میلی آمپر ساعتیخواهند بود.

هنوز داده های قابل اعتمادی در خصوص قیمت این محصولات منتشر نشده، اما از همین حالا می توان انتظار داشت که این دیوایس های جذاب با ارقامی رقابتی نسبت به همرده هایشان به بازار عرضه گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی