ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق مقاله «Kantar Worldpanel» در آمریکا آیفون و در اروپا موبایل های سامسونگ بیشترین محبوبیت را دارند

کمپانی آماری Kantar Worldpanel به تازگی در رابطه با بازارهای اشباع شده از تلفن هوشمند و اینکه کمپانی های سازنده موبایل برای ادامه رشد و کسب سود خود چه کارهایی باید انجام دهند، مقاله ای منتشر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمپانی آماری Kantar Worldpanel به تازگی در رابطه با بازارهای اشباع شده از تلفن هوشمند و اینکه کمپانی های سازنده موبایل برای ادامه رشد و کسب سود خود چه کارهایی باید انجام دهند، مقاله ای منتشر نموده است.

بر اساس این مقاله، تولیدکننده های تلفن هوشمند در سال 2016 نیز باید همچنان به دنبال یافتن راهی به منظور مجاب نمودن کاربران برای خرید دستگاه های جدید باشند. به این مفهوم که همیشه باید سیاستی را در پیش بگیرند که مردم تصور کنند مدل های جدید با امکانات بسیار متفاوت همراه هستند.

موسسه تحقیقاتی یاد شده همچنین اظهار داشته دوره رشدهای دو رقمی به پایان رسیده زیرا در حال حاضر 65 درصد از آمریکائی ها، 74 درصد از اروپائی ها و 72 درصد از مردم چین تلفن هوشمند دارند. بر اساس این آمار، ذکر گشته که آمریکائی ها بسیار دوست دارند جدیدترین و بهترین مدل های موبایل را خریداری نمایند به طوری که 48 درصد از اسمارت فون های فروخته شده در سال 2015 در این کشور بالای 500 دلار قیمت داشته اند؛ این رقم در مقایسه با زمان مشابه در 2014 حدود 6 درصد رشد داشته.

همچنین جالب است بدانید که اپل همچنان محبوب ترین برند موبایل در ایالات متحده به شمار می رود. در مقاله ی مورد بحث نوشته شده 40 درصد از مردم آمریکا آیفون و 35 درصد از آنها اسمارت فون های سامسونگ را ترجیح می دهند. در این کشور پهناور، موتورولا نیز در رتبه سوم محبوب ترین ها قرار دارد اما فقط مورد توجه 6 درصد از کاربران است.

در پنج کشور اصلی عضو اتحادیه اروپا یعنی فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگستان، سامسونگ با 37 درصد از مشتری ها در صدر محبوب ترین ها قرار دارد و اپل با 29 درصد در رتبه پس از آن قرار گرفته.

یکی از کارشناسان موسسه تحقیقاتی مورد بحث به نام «کارولینا میلانسی» در این رابطه گفته با اینکه بازار موبایل تقریبا اشباع شده به نظر می رسد اما هنوز فرصت های زیادی برای کمپانی های سازنده وجود دارد که باید هوشیارانه از آنها بهره بگیرند.

2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    مصرف گرایی صرف

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    خوشبختانه سونی محبوبیت خوبی توی اروپا و حتی امریکا داره ولی عدم تصمیمات صحیح مدیریت سونی و نتونستن جوابگوی بازار بود (تولید و عرضه سریع و کافی) باعث شده که همش ضرر بده وگرنه من تا حالا ندیدم از سونی بد (بی کیفیته ، بده ، بدرد نمیخوره) بگه (کاربر واقعی منظورمه)

  • fit15
    fit15 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    عجب سونی تو اروپا سومه?پس چرا فروشش کمه اینقدر?

مطالب پیشنهادی