ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت احتمالا در چند روز آینده از بازی Forza Horizon 3 رونمایی خواهد کرد

طرفداران سری بازی فورتزا، احتمالا در ماه جاری میلادی با خبرهای بسیار خوبی مواجه خواهند شد، چرا که به نظر می رسد نسخه سوم Forza Horizon بزودی از سوی مایکروسافت معرفی خواهد شد. به گفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

طرفداران سری بازی فورتزا، احتمالا در ماه جاری میلادی با خبرهای بسیار خوبی مواجه خواهند شد، چرا که به نظر می رسد نسخه سوم Forza Horizon بزودی از سوی مایکروسافت معرفی خواهد شد. به گفته وب سایت MondoXBox و به نقل از منابع نزدیک به استودیوی Turn 10، ظاهرا مایکروسافت قصد دارد از بازی شبیه ساز اتومبیل رانی جدید خود در طی همایش Geneva Motor Show رونمایی کند.

همایش مورد بحث، قرار است از تاریخ 3 الی 13 مارس (13 الی 23 اسفند) در شهر مون کلیر ایالات متحده برگزار شود و باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت دست به چنین حرکتی خوهد زد یا خیر. اگرچه این خبر هنوز در حد شایعه است، اما میجور نلسون پیشتر در بلاگ رسمی خود اعلام کرده بود که مایکروسافت در تاریخ دوم مارس، خبرهای بزرگی برای طرفداران اکس باکس خواهد داشت.

شکی نیست که مایکروسافت در نهایت، نسخه سوم سری فورتزا هورایزن را در سال جاری معرفی خواهد کرد، اما زمان دقیق این معرفی کماکان نامشخص است. با این حال، معرفی بازی در طی همایش Geneva Motor Show کاملا منطقی به نظر می رسد و اهالی ردموند، پیشتر نیز از بازی فورتزا موتور اسپورت 6 در طی همایش International Auto Show واقع در شهر دیترویت ایالات متحده رونمایی کرده بودند.

علاوه بر این، پی سی گیمرها هم ممکن است در چند روز آینده، خبرهای بسیار خوبی دریافت کنند. چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر عرضه فورتزا موتور اسپورت 6 روی پلتفرم ویندوز 10 به گوش می رسید و حالا به گفته وب سایت Seattle Times، مایکروسافت می خواهد ورژنی متفاوت از این بازی را با نام Forza Motorsport 6: Apex برای پی سی و روی استور ویندوز 10 عرضه کند.

به گفته این وب سایت، اخیرا مراسمی در شهر سان فرانسیسکو برگزار شده و فیل اسپنسر ضمن حضور در آن، اعلام کرده که مایکروسافت، تعهدی کامل نسبت به گیمینگ روی پی سی دارد. گفته می شود که تمام عناوین به نمایش در آمده در این مراسم، روی پلتفرم ویندوز 10 هم عرضه خواهد شد و انتظار می رود که Gears of War 4 هم سرنوشتی مشابه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی