ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Contact Style of iOS 9؛ شبیه ساز منوی مخاطبین iOS برای گجت های اندروید

رابط کاربری ساده، سبک و زیبای سیستم عامل iOS نه فقط در میان کاربران آیفون و آیپد، بلکه میان کاربران پلتفرم های دیگر همچون اندروید هم طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر برخی از توسعه دهندگان تمرکز خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

رابط کاربری ساده، سبک و زیبای سیستم عامل iOS نه فقط در میان کاربران آیفون و آیپد، بلکه میان کاربران پلتفرم های دیگر همچون اندروید هم طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر برخی از توسعه دهندگان تمرکز خود را بر روی شبیه سازی محیط iOS در اندروید می گذراند.

اگر استایل منحصر به فرد شماره گیر و دفترچه مخاطبین iOS را می پسندید، و از طرفی مایل به استفاده از یک لانچر شبه iOS کامل نیستید، اپ Contact Style of iOS 9 می تواند نظر شما را به سوی خودش جلب کند.

2

با نصب این اپ صرفا دفترچه مخاطبین، شماره گیر و صفحه تماس موبایل اندرویدی شما رنگ و بوی iOS به خود می گیرد، اما دیگر بخش های سیستم عامل دست نخورده باقی می ماند. بنابراین Contact Style of iOS 9 ابدا یک لانچر کامل نیست و شاید همین موضوع بتواند اندرویدی های متعصب را برای نصب آن راضی کند.

Contact Style of iOS 9 صرفا یک تغییر ظاهری در اندروید پدید می آورد، اما همین تغییر کوچک هم می تواند روی شیوه تعامل شما با دفترچه تلفن و شماره گیر تأثیر بگذارد. به سبک iOS، اپ مورد بحث بخش مخاطبین را به پنج منوی افراد محبوب، تماس ها، دفترچه تلفن، شماره گیر و تنظیمات تقسیم بندی می کند.

آیکن ها، فونت و ساختار منوها کاملا از روی پلتفرم iOS شبیه سازی شده، و انیمیشن ها نرم و روان اند. در مجموع همه چیز عالی است به غیر از یک موضوع، و آن هم تبلیغاتی که ممکن است هر از گاهی در صفحه شماره گیر پدیدار شوند.

اگر بتوانید تبلیغات کوچک اپ را تحمل کنید، شاید استفاده از Contact Style of iOS 9 بتواند آسان تر از کار با دفترچه مخاطبین بومی اندروید برایتان ظاهر شود. این اپلیکیشن رایگان است، و امتحانش خالی از لطف نیست.

Contact Style of iOS9

Contact Style of iOS9

سازنده: Gaposte قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدیکو
    مهدیکو | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    اتفاقا بدترین قسمت ios همین بخش مخاطب ها و شماره گیری هست چرا اینها این کار رو کردن ؟؟؟!

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

      دقیقاً نظر من هم همینه. اینکه هیچگاه نمی تونم به ios مهاجرت کنم یکی از مهمترین دلایلش اینه که مخاطبین و شماره گیری اون فاقد امکانات مهمی هست که توی اندروید و مخصوصاً ex dialer بهش دسترسی دارم.

مطالب پیشنهادی