ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کودکان می توانند جعبه های مک دونالد را به هدست واقعیت مجازی تبدیل کنند

واقعیت مجازی این روزها گویا مورد توجه بسیاری قرار گرفته به طوری که کمپانی های مختلفی به ساخت محصولات این فناوری روی آورده اند. یکی از جدیدترین هدست های ساخته شده در این حوزه، Vive ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

واقعیت مجازی این روزها گویا مورد توجه بسیاری قرار گرفته به طوری که کمپانی های مختلفی به ساخت محصولات این فناوری روی آورده اند. یکی از جدیدترین هدست های ساخته شده در این حوزه، Vive اچ تی سی است که در روزهای گذشته، پیش خرید آن آغاز شده.

اما فارغ از شرکت های فعال در حوزه فناوری، شرکت های تولید کننده مواد خوراکی و غذا نیز به واقعیت مجازی بسیار علاقه مند شده اند به طوری که اگر خاطرتان باشد، چند وقت پیش بود که کوکاکولا ویدئویی منتشر نمود که نشان می داد با 12 نمونه از جعبه های نوشابه ی این شرکت می توان هدست های یاد شده را ساخته و استفاده نمود.

اکنون نیز اعلام شده که مک دونالد هم چنین تصمیمی اتخاذ نموده و بر اساس آن قصد دارد از تاریخ 15 تا 22 اسفند از Happy Goggles های خود رونمائی نماید که نوعی تبلیغ نیز برای این شرکت به شمار می رود. بر اساس این خبر، زمان جشنواره ی تبلیغاتی یاد شده بسیار محدود خواهد بود و تعداد هدست های واقعیت مجازی ای که ارائه می شوند نیز فقط 3500 عدد اعلام شده. بعلاوه، گفته می شود این جشنواره در 14 رستوران در کشور سوئد برگزار می گردد و دیگر کشورهای دنیا را شامل نخواهد شد.

با اینکه عرضه ی این دیوایس های کاغذی محدود است اما گویا مک دونالد پس از این مراسم همچنان نمونه های مشابه به آن را در نقاط دیگر جهان و به صورت های دیگر نیز برگزار خواهد نمود و این جشنواره به همین مورد محدود نمی گردد.

آن طور که در ویدئوی زیر می توانید مشاهده کنید، با خرید بسته های Happy Meal می توان جعبه ی آن را به عینک های واقعیت مجازی تبدیل کرده و از دنیای هیجان انگیز VR لذت برد.

در آخر هم بد نیست اشاره کنیم، درست کردن هدست های مورد بحث با جعبه های غذای مک دونالد را می توان به Cardboardهای گوگل تشبیه نمود. برای آگاهی از اینکه چگونه این باکس ها به عینک تبدیل می شوند، پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیرا را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • myvr.ir
    myvr.ir | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    کوکا کولا هم مشابه این رو کار کرده
    جالبه

  • سامان مهدی زاده
    سامان مهدی زاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    کاش فست فود های ایرانی هم اینکار را انجام دهند.

مطالب پیشنهادی