ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آنچارتد 4 برای چهارمین بار تاخیر خورد

امروز و برای چهارمین بار، سونی و ناتی داگ خبر ناراحت کننده ای را اعلام کردند. Uncharted 4: A Thief's End قرار نیست سر موعد منتشر شود، بلکه با دو هفته تاخیر، در تاریخ 10 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

امروز و برای چهارمین بار، سونی و ناتی داگ خبر ناراحت کننده ای را اعلام کردند. Uncharted 4: A Thief's End قرار نیست سر موعد منتشر شود، بلکه با دو هفته تاخیر، در تاریخ 10 ماه مه یا به عبارتی 21 اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد.

سونی می گوید که ناتی داگ در مراحل پایانی ساخت بازی است و در پایان این ماه قصد دارند تا بازی را برای انتشار روی دیسک به کارخانه ها بفرستند. گویا علت این تاخیر دو هفته ای، آماده سازی کامل بازی در مرحله پس-تولید بوده و مشکلی متوجه ناتی داگ نیست.

پس از جدایی تیم اصلی سازنده ی بازی، کارگردانان The Last of Us و Uncharted 2: Among Thieves روی کار آمدند و توسعه نسخه چهارم را به دست گرفتند. همین مسئله سبب شد تا توسعه دهندگان چند ماه از برنامه خود عقب بیافتند.

ابتدا این بازی قرار بود که در سال 2015 عرضه شود اما سونی اعلام کرد که تا پیش از بهار سال 2016 منتظر بازی نمانید. دست آخر تاریخ 18 مارس مشخص شد و چندی پیش بود که ناتی داگ این تاریخ را تا 26 آوریل به پیش راند. اما حالا با دو هفته تاخیر، Uncharted 4: A Thief's End قرار است 21 اردیبهشت ماه سال آینده عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی