ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 9.3 از پلتفرم iOS قابلیت های سازمانی جذابی در اختیار کسب و کارها می گذارد

به نظر می رسد که بروز رسانی iOS 9.3 بزرگتر از آن چیزی است که تا کنون تصور می شد. حال خبر می رسد که برای اولین بار در پلتفرم iOS قرار است ویژگی های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

به نظر می رسد که بروز رسانی iOS 9.3 بزرگتر از آن چیزی است که تا کنون تصور می شد. حال خبر می رسد که برای اولین بار در پلتفرم iOS قرار است ویژگی های سازمانی در اختیار کسب و کارها قرار گیرد.

به تازگی دستورالعمل استفاده از این ویژگی ها در قسمت توسعه دهندگان از وب سایت اپل قرار گرفته و به نظر می رسد که اپل با این کار، در پی جلب توجه شرکت هایی است که از محصولاتی نظیر بلک بری در سازمان خود استفاده می کنند.

اپل با iOS 9.3 ویژگی های سازمانی جذابی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. برای مثال، مدیر پروژه می تواند آیفون هایی که به کارمندان تعلق گرفته را مدیریت کند و ساختار صفحه اصلی را تغییر دهد، برخی اپلیکیشن ها را قابل اجرا و برخی را غیر قابل اجرا مشخص نماید، و یا نحوه به نمایش کشیدن نوتیفیکیشن - اعلان ها را تغییر دهد.

با استفاده از iOS 9.3، مدیر یک سازمان می تواند نصب یا امتحان کردن برخی اپلیکیشن ها را برای کارمندان خود غیر مجاز کند. این مسئله مشمول اپلیکیشن های پیش فرض دستگاه نیز می شود و مدیر بخش می تواند اجرای آنها را نیز غیر ممکن سازد.

لازم به اشاره است که برای مدیریت داشتن بر آیفون ارائه شده به کارمندان،‌ مدیر سازمان یا مدیر بخش IT باید از یک سرور مجهز به OS X بهره گرفته و Profile Manager که از سوی اپل به سازمان ها ارائه می شود را دریافت نموده و از آن طریق به مدیریت آیفون ها بپردازد. البته باید اشاره داشت که در صورت مدیریت یک فرد بر آیفون ها، دارندگان آیفون می توانند متوجه شوند که آیفون آنها در حال رصد شدن است. (همانند تصویر فوق.)

همانگونه که در ابتدای مطلب گفتیم، این قابلیت ها برای iOS کاملا جدید هستند و برای اولین بار است که اپل توجه ویژه ای به راهکارهای سازمانی داشته و می خواهد کسب و کارها را نیز به استفاده از محصولات خود مشتاق کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kmh
    kmh | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    اگه همون سازمان این گوشیارو بدن ب کارمندا و اینکه فقط واسه استفاده تو همون محیط کار باشه خوبه بنظرم ... نسبتا

  • ...
    ... | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    این که بده?

    • Amir jj
      Amir jj | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

      این کار برای تبلت شخصی نیست. کسی حق نداره از تبلت سازمان هر جور که دلش میخواد استفاده کنه

مطالب پیشنهادی