ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استور پلی استیشن پرتابل تا پایان ماه مارس از دسترس خارج می شود

بنابر اعلام رسمی کمپانی سونی، استور پلی استیشن پرتابل تا پایان ماه جاری میلادی (11 فروردین)، از دسترس خارج می شود و دیگر نمی توان از طریق اپلیکیشن داخلی کنسول های قابل حمل، به خرید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

بنابر اعلام رسمی کمپانی سونی، استور پلی استیشن پرتابل تا پایان ماه جاری میلادی (11 فروردین)، از دسترس خارج می شود و دیگر نمی توان از طریق اپلیکیشن داخلی کنسول های قابل حمل، به خرید بازی های ویدیویی پرداخت. به گفته کمپانی ژاپنی، بعد از تعطیلی استور پلی استیشن پرتابل، کاربران قادر به خرید بازی و یا دانلود از طریق آن نخواهند بود.

با این حال، خریدهای درون برنامه ای کماکان به قوت خود باقی خواهند ماند و گیمرها می توانند نسبت به خرید محتویات اضافه عناوین مورد علاقه شان اقدام کنند. این تغییرات جدید، بدان معنا نیست که کنسول های قابل حمل پلی استیشن پرتابل، بلااستفاده خواهند ماند و خوشبختانه، هم چنان می توان بازی ها را از وب سایت SEN خریداری کرد.

باید توجه داشت که این خبر، دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. چراکه کنسول مورد بحث، از قابلیت Backward Compatibility و اجرای عناوین قدیمی پلی استیشن پرتابل برخوردار است و خرید محصولات آن نیز، از طریق استور پلی استیشن پرتابل صورت می گرفت.

در نهایت، به نظر می رسد که سونی به آرامی خود را برای تغییراتی بزرگ در حوزه گیمینگ آماده می کند و قرار است که تمرکز خود را روی کنسول محبوب پلی استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی آن معطوف کند. روز گذشته هم اعلام شد که ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی، دیگر در ژاپن فروخته نمی شود و احتمالا بزودی شاهد توقف عرضه آن در اقصی نقاط جهان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی