ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستری از طرف هوآوی که به رونمائی احتمالی P9 در 19 اسفند در برلین اشاره می کند

کمپانی های چینی در سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی حسابی خودنمائی نموده و محصولات بسیار کارآمد و نوینی را معرفی نموده اند. به طور مثال، شیائومی موبایل پرچمدار جدید خود به نام  Mi ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۶

کمپانی های چینی در سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی حسابی خودنمائی نموده و محصولات بسیار کارآمد و نوینی را معرفی نموده اند. به طور مثال، شیائومی موبایل پرچمدار جدید خود به نام  Mi 5 را در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد یا مثلا Oppo از نوعی تکنولوژی بسیار سریع برای شارژ باتری پرده برداشت و کمپانی Vivo نیز نخستین اسمارت فون با رم 6 گیگابایتی را به جهانیان معرفی کرد.

از این رو چندان جای تعجب ندارد که سومین برند برتر موبایل در جهان، یعنی هوآوی نیز تلاش کند تا از این قافله جا نمانده و همچنان نامش را بر سر زبان ها نگه دارد. پیرو همین امر، این شرکت چینی پوستری منتشر نموده که در آن از برگزاری رویدادی در نهم مارس (19 اسفند) در برلین خبر می دهد.

این مراسم به احتمال زیاد به خط تولید موبایل های P9 مربوط می شود و انتظار می رود شامل مدل های P9،  P9 lite، P9 Max و نسخه ی تقویت شده از P9 معمولی باشد. گفته می شود آخرین مدل، یعنی نسخه بهینه سازی شده احتمالا با میزان رم و حافظه ی داخلی بیشتر و همچنین نمایشگر بزرگ تر با اندازه ای میان موبایل اصلی و مدل Max همراه خواهد بود.

اگر شرکت چینی مورد بحث بخواهد روند کاری خط تولید P8  را ادامه دهد، می توان انتظار داشت که صفحه نمایش مدل P9 اندازه 5.2 اینچی داشته باشد و صفحه نمایش مدل های P9 lite و P9 Max به ترتیب با اندازه های 5 اینچی و 6.8 اینچی تولید گردند.

با استناد به تصاویری که تاکنون از نمونه اصلی P9 لو رفته می توان گفت اسمارت فون P9 بدنه ی فلزی، سیستم دوربین دوگانه، چیپست 8 هسته ای کایرین 950 ، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4، باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین جایگاه پورت USB Type-C نیز در پائین بدنه ی آن جای داده شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    عالیه عالیه عالیه .
    اگه قیمتشم خوب باشه و 3d تاچ و زد آب و دوربین اسلوموشن هم داشته باشه من از همین تریبون اعلام میکنم که میترکونه .

مطالب پیشنهادی