ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکنون Swiftkey رسما بخشی از مایکروسافت به شمار می رود

کمتر از یک ماه پیش بود که خبر رسید مایکروسافت کیبورد پرطرفدار Swiftkey را خریداری کرده است. پس از این ماجرا مشخص شد که مایکروسافت بیشتر در پی هوش مصنوعی مورد استفاده در این اپ بوده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمتر از یک ماه پیش بود که خبر رسید مایکروسافت کیبورد پرطرفدار Swiftkey را خریداری کرده است. پس از این ماجرا مشخص شد که مایکروسافت بیشتر در پی هوش مصنوعی مورد استفاده در این اپ بوده و مدیر عامل آن نیز از انجام این داد و ستد، ابراز پشیمانی کرد.

برای مثال، Swiftkey می تواند حدس بزند که کلمات بعدی که قصد تایپ کردن شان را دارید، چه هستند.

حال خبر می رسد که امروز بالاخره این نقل و انتقال نهایی شده و اکنون مایکروسافت تسلط کامل بر Swiftkey دارد؛ از اپلیکیشنی که در اپ استور و پلی استور قرار داده اند تا کارمندانی که در این شرکت مشغول کار هستند یا سایر دارایی های Swiftkey.

 

در حال حاضر شاید مایکروسافت اجازه دهد تا این اپ به شکل مستقل کار خود را ادامه دهد یا شاید بخواهد آن را با سایر محصولات و سرویس های خود ادغام کند، مانند تقویم Sunrise.

شرکت ساکن ردموند در این باره هنوز رسما اظهار نظری نداشته و از برنامه های خود برای آینده Swiftkey سخنی به میان نیاورده است.

در این بین لازم به اشاره است که برخی از طرفداران اپلیکیشن یاد شده چندان از اینکه مایکروسافت تبدیل به مالک آن شده، رضایت ندارند. برخی طرفداران Swiftkey از طریق توییتر از مایکروسافت و مدیران این شرکت در خواست کرده اند که مدیریت مستقیم آن را در دست نگیرند چرا که همچنان می خواهند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Lord Vampire
    Lord Vampire | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    مایکروسافت رسما ترزده
    من خودم طرفدارشم
    اما نمیشه با این وضع
    ازش حمایت کرد

  • mh
    mh | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    اشتباه نوشتید اون که ابراز پشیمانی کرده مدیرعامل نبوده بنیانگذار بوده که سهامشو فروخته لطفا تصحیحش کنید

  • amirdz
    amirdz | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    در این بین لازم به اشاره است که برخی از طرفداران اپلیکیشن یاد شده چندان از اینکه مایکروسافت تبدیل به مالک آن شده، رضایت ندارند. برخی طرفداران Swiftkey از طریق توییتر از مایکروسافت و مدیران این شرکت در خواست کرده اند که مدیریت مستقیم آن را در دست نگیرند چرا که همچنان می خواهند از آن استفاده کنند.
    .
    .
    .
    والا بخدا.این شرکت به هرچی دست زد به گند کشید.همین ویندوزفون.
    یکی بره بگه اخه مرتیکه کج کوله رفتی برای اندروید و ای او اس اپ ساختی با بهترین کیفیت اونوقت خودت هیچی نداری بزاری روی استورت که کاربرای خودت دلگرم بشن.رفتی کورتانا ووو که برتری ویندوزفون رو ثابت میکرد ساختی برای سیستم عاملای دیگه؟.مگه اپل سیری رو داد به گوگل؟مگه داد به تو؟مگه گوگل داد به تو یا اپل؟
    اول بیا برو استورت رو درست کن .بیلد بخوره توسرت.

مطالب پیشنهادی