ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان Machinarium امسال برای پی سی و پلتفرم های موبایل عرضه می شود

استودیوی Amanita Design، سازنده عناوینی چون Machinarium و Botanicula، اعلام کرده که نسخه سوم سری بازی Samorost ماه مارس (فروردین) برای پلتفرم پی سی و مک عرضه خواهد شد. استودیوی آمانیتا هم چنین تایید نموده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

استودیوی Amanita Design، سازنده عناوینی چون Machinarium و Botanicula، اعلام کرده که نسخه سوم سری بازی Samorost ماه مارس (فروردین) برای پلتفرم پی سی و مک عرضه خواهد شد. استودیوی آمانیتا هم چنین تایید نموده که Samorost 3 اواخر سال جاری میلادی، برای دو پلتفرم اندروید و iOS هم منتشر می شود.

نسخه های اول و دوم سری بازی Samorost، جز نخستین عناوین آمانیتا به شمار می روند و بعد از آن، استودیوی ساکن چک توانست با ساخت ماشیناریوم در سال 2009، شهرت بسیاری برای خود دست و پا کند. نسخه اول Samorost که در سال 2003 منتشر شد، در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است و نسخه دنباله آن نیز، تنها 5 دلار قیمت دارد.

تولید بازی اشاره و کلیک Samorast 3، از سال 2011 کلید خورد؛ با این حال مراحل توسعه آن تا پیش از انتشار بازی Botanicula در سال 2012، به صورت جدی آغاز نشده بود. روند طولانی مدت ساخت Samorost 3 نشان دهنده میزان جدیت آمانیتا برای تولید محصولی دوست داشتنی است و با توجه به تریلر بازی هم می توان گفت که قطعا شاهد عنوانی جذاب و سرگرم کننده خواهیم بود.

بازی Samorost 3 قرار است در تاریخ 24 مارس (5 فروردین) برای دو پلتفرم پی سی و مک عرضه شود. تریلر زیبای بازی، در پایین قرار داده شده که شما را به تماشای آن دعوت می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin
    Amin | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    هم ماشیناریوم و هم بوتانیکا بازی های قشنگی هستن ولی نميدونم چرا با گیم پلی این بازیا زیاد حال نکردم ای کاش گیم پلی هاشون شبیه لیمبو میبود.

  • glizoviliz
    glizoviliz | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    عجب تریلره خوبی، مرسی

مطالب پیشنهادی