ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی رایگان Forza Motorsport 6: Apex برای پلتفرم ویندوز 10 معرفی شد

همان طور که روز گذشته شایعات آن به گوش می رسید، مایکروسافت قصد دارد چندی دیگر، نسخه ای رایگان از سری بازی ریسینگ محبوب خود را با نام Forza Motorsport 6: Apex روی پلتفرم پی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

همان طور که روز گذشته شایعات آن به گوش می رسید، مایکروسافت قصد دارد چندی دیگر، نسخه ای رایگان از سری بازی ریسینگ محبوب خود را با نام Forza Motorsport 6: Apex روی پلتفرم پی سی و ویندوز 10 عرضه کند. بنابر اعلام رسمی کمپانی ردموندی، Forza Motorsport 6: Apex در بهار آتی روی ویندوز استور قرار خواهد گرفت.

استودیوی Turn 10 که یک بار دیگر ساخت این نسخه از فورتزا موتور اسپورت را برعهده گرفته، قصد دارد عملکرد موتور بازیسازی ForzaTech را با رابط برنامه نویسی DirectX 12 درآمیخته و بازی را با رزولوشن حیرت انگیز 4K به نمایش در بیاورد. مایکروسافت ضمن معرفی بازی رایگان Apex، اعلام کرده که این اولین گام برای تولید تجارب بیشتری از دنیای فورتزا روی پلتفرم پی سی به شمار می رود.

Forza-Motorsport-6-Apex-2 copy

در بخش Career Mode بازی، جدا از مراحل اصلی، گیمر این فرصت را می یابد که با 12 اتومبیل جدید آشنا شود که معرفی آن ها توسط افراد مشهوری چون جیمز می و ریچارد هموند (مجریان سابق برنامه Top Gear) انجام می شود. بازی هم چنین از سیستم امتیاز کاملا جدیدی بهره می برد که امکان رقابت با دوستان و دیگر بازیکنان را فراهم می آورد. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود، چرا که Apex دو امضای همیشگی سری فورتزا، یعنی Drivatar و Forzavista را هم در خود جای داده است.

بازیکنان در طول گیم پلی، به 67 اتومبیل مختلف قدیمی و جدید دسترسی دارند. با توجه به اطلاعات انتشار یافته، هر خودرویی که فکرش را کنید، از «آئودی تیم ژوست R18» گرفته تا «فورد جی تی» مدل 2017 و اتومبیل های قدرتمند آمریکایی نظیر «Pontiac Firebird 1973» در بازی قرار گرفته اند. در واقع Apex همان روند سابق سری فورتزا را دنبال کرده و احتمالا هر گیمر با هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد.

علاوه بر این، Apex حدود 20 مسیر مسابقه در 6 لوکیشن مختلف را در خود جای داده که بدون شک، تنوعی بی نظیر به این عنوان رایگان خواهد بخشید. Forza Motorsport 6: Apex هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در بهار امسال به صورت انحصاری روی ویندوز استور و ویندوز 10 عرضه خواهد شد. در پایین تریلر رسمی بازی قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    چه زمانی ارائه میشه ؟

مطالب پیشنهادی