ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Mass Effect Andromeda تاخیر خورد؛ تایتانفال 2 و بتلفیلد 5 امسال عرضه می شوند

الکترونیک آرتز، خبرهای بدی برای طرفداران فرنچایز مس افکت دارد، چرا که به گفته این کمپانی، عرضه بازی Mass Effect: Andromeda به تاریخی نامعلوم در سه ماهه نخست سال 2017 موکول شده است. با این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

الکترونیک آرتز، خبرهای بدی برای طرفداران فرنچایز مس افکت دارد، چرا که به گفته این کمپانی، عرضه بازی Mass Effect: Andromeda به تاریخی نامعلوم در سه ماهه نخست سال 2017 موکول شده است. با این حال، نسخه دوم بازی تایتانفال و نیز بتلفیلد بعدی، هم چنان در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

هر دو بازی بتلفیلد 5 و تایتانفال 2، در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهند شد، این بدان معناست که احتمالا این دو با فاصله ای کوتاه و در اوایل پاییز آتی به بازار خواهند آمد. علاوه بر این ها، بازی Mirror's Edge Catalyst که چندی پیش برای مدتی نسبتا کوتاه تاخیر خورد، کماکان قرار است در تاریخ جدید، یعنی ماه 24 مه (4 خرداد) منتشر شود.

تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر احتمال تاخیر Mass Effect Andromeda به گوش می رسید و ظاهرا جدایی چند تن از اعضای کلیدی Bioware از این استودیو، بالاخره روند توسعه بازی را تحت تاثیر قرار داده. اما از سوی دیگر، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تایتانفال بعدی در دست نیست ولی بنابر آخرین شایعات، بازی دیگر در انحصار کنسول های اکس باکس نخواهد بود و احتمالا روی کنسول پلی استیشن 4 هم عرضه می شود.

در همین حال، بتلفیلد 5 از زمان معرفی، در سکوت خبری به سر می برد و احتمالا برای معرفی آن در کنار تایتانفال 2 باید منتظر برگزاری همایش E3 2016 ماند. لازم به ذکر است که بنابر لیست یک فروشگاه سوییسی، احتمالا بتلفیلد بعدی در دوران جنگ جهانی اول جریان دارد و در تاریخ 5 آبان به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی