ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی s7 با بدنه طلایی و پلاتینی
تکنولوژی

گلکسی S7 با بدنه ای از طلای 24 عیار قیمتی معادل ۸.۵ میلیون تومان دارد

از نگاه قریب به اتفاق مردم دنیا نسخه های استاندارد اسمارت فون های پرچمدار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از لحاظ قیمت در سطح نسبتاً بالایی قرار دارند. ناگفته نماند شما در مقابل پرداخت چنین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

از نگاه قریب به اتفاق مردم دنیا نسخه های استاندارد اسمارت فون های پرچمدار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از لحاظ قیمت در سطح نسبتاً بالایی قرار دارند. ناگفته نماند شما در مقابل پرداخت چنین مبلغی یکی از بهترین موبایل های دنیا را در اختیار خواهید داشت. پس باز هم می توان برچسب قیمت آنها را تا حدودی منصفانه دانست.

اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً هنگام خرید حتی به خود زحمت نگاه کردن به قیمت محصولات را هم نمی دهید، سامسونگ یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد؛ گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج با بدنه ای از جنس طلای ۲۴ عیار.

کمپانی انگلیسی «Truly Exquisite» به تازگی پیش فروش این نسخه لوکس از اسمارت فون جدید کره ای ها را آغاز کرده است. علاوه بر نسخه طلایی، شما می توانید نمونه هایی از جنس پلاتین و طلای سرخ را نیز سفارش دهید. مدل طلایی در این میان ارزان تر از بقیه است و تنها 2380 دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت گلکسی اس ۷ اج طلایی تا 2495 دلار بالا می رود.

اگر بدنه طلایی چندان مورد پسند شما نیست، می توانید سراغ گران ترین مدل با بدنه ای از جنس پلاتین به قیمت 2495 دلار و 2630 دلار - برای s7 و s7 اج - بروید. گلکسی های با بدنه طلای سرخ 18 عیار نیز به ترتیب 2425 و 2562 دلار قیمت دارند.

اگر احیاناً به سرتان زده که صاحب یکی از این اسمارت فون های اشرافی شوید، یا این که دلتان می خواهد لااقل از دور نگاهی به این جواهرهای دیجیتال بیاندازید، می توانید سری به وبسایت شرکت «Truly Exquisite» بزنید.

در آخر لازم به ذکر است موبایل ها فوق از لحاظ مشخصات سخت افزاری و نمایشگر هیچ تفاوتی با نمونه های استاندارد ساخته دست سامسونگ ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • safi
    safi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    منکر زیباییش نمیشم و لی 24عیار خیلی مسخرست چون استحکام بسیار پایینی داری و مطمعنا بعد از چند روز کج و کوله میشه و پر از خش میشه

  • Mr reza
    Mr reza | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    چه خبره مگه سونیه؟!! حاضرم به این گوشی 800تومن بدم

    • احمد
      احمد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

      نگران نباش
      ایشالا خدا شفات میده ...

  • پوریا
    پوریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    اینکه خیلی ارزونه،الان نسخه ی معمولیش سه و نیم میلیونه،نسخه ی طلای 24 عیارش خوش قیمته!!

مطالب پیشنهادی