ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز می گوید مجموع فروش کنسول های نسل هشتم، به 60 میلیون واحد رسیده است

کمپانی الکترونیک آرتز معتقد است که نسل هشتم کنسول های بازی، شرایط بسیار مساعدی را پشت سر می گذارند و بنابر تخمین های صورت گرفته از سوی آنان، مجموع فروش دو کنسول اکس باکس وان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

کمپانی الکترونیک آرتز معتقد است که نسل هشتم کنسول های بازی، شرایط بسیار مساعدی را پشت سر می گذارند و بنابر تخمین های صورت گرفته از سوی آنان، مجموع فروش دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4، از مرز 60 میلیون واحد عبور کرده است.

بلیک جورجنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز، به تازگی در کنفرانس «تکنولوژی، رسانه و تلکام» شرکت نموده و اعلام کرده که بازار صنعت بازی های ویدیویی، بسیار «بزرگ» است. آمار فروش 60 میلیون واحدی کنسول های نسل هشتم در حالی منتشر گشته که الکترونیک آرتز دقیقا یک ماه پیش، مجموع فروش اکس باکس وان و پلی استیشن 4 را 55 میلیون واحد تخمین زده بود.

علاوه بر این، جورجنسن بخشی از سخنان خود را به حوزه تکنولوژی واقعیت مجازی اختصاص داد و گفت که الکترونیک آرتز هنوز رغبت چندانی نسبت به ورود به این حوزه ندارد. البته این بدان معنا نیست که الکترونیک آرتز هیچ برنامه ای برای واقعیت مجازی ندارد، بلکه آن ها می خواهند با عرضه بازی های کوچک و کم هزینه، تا رشد کافی بازار منتظر بمانند و سپس عناوین بزرگ خود را روی هدست های واقعیت مجازی عرضه کنند.

در نهایت، جورجنسن اعلام کرده که فروش دیجیتالی بازی های کمپانی مورد بحث، رشد فزاینده ای داشته و 25 درصد از مجموع فروش را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد که با گذشت هر روز، گیمرها تمایل بیشتری به خرید دیجیتالی پیدا می کنند و بنابر پیش بینی تحلیلگران، احتمالا بازی های فیزیکی تا چند سال آینده، سهم بسیار کمی از بازار را در اختیار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی