ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر از تلفن هوشمند گلکسی A9 Pro سامسونگ

اگرچه زمان چندان زیادی از معرفی تلفن هوشمند گلکسی A9 نمی گذرد، ولی ظاهراً سامسونگ قصد دارد به زودی یک نسخه بهبود یافته و قوی تر از آن را با عنوان گلکسی A9 Pro (با ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اگرچه زمان چندان زیادی از معرفی تلفن هوشمند گلکسی A9 نمی گذرد، ولی ظاهراً سامسونگ قصد دارد به زودی یک نسخه بهبود یافته و قوی تر از آن را با عنوان گلکسی A9 Pro (با شماره مدل SM-A9100) رونمایی کند.

تا به امروز شایعات مختلفی را راجع به تلفن هوشمند مورد بحث در اینترنت شنیده ایم، اما اکنون برای اولین بار تصاویری از این دستگاه روی وب انتشار یافته اند که نشان می دهند با اسمارت فونی بسیار شبیه به همان گلکسی A9 طرف هستیم.

ناگفته نماند طبق داده های موجود نسخه ی Pro گلکسی A9 همانند نمونه معمولی اش از یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد، اما در این دستگاه به جای ۳ گیگابایت حافظه ی رم چهار گیگابایت از این نوع حافظه به کار بسته شده است.

ضمناً بر اساس اسناد به ثبت رسیده در رگولاتوری مخابراتی کشور چین، موسوم به TENAA، اسمارت فون جدید غول تکنولوژی کره ای در بخش جلویی اش دوربینی ۸ مگاپیکسلی و در بخش پشتی خود نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی را جای داده، در حالیکه در نمونه ی فعلی موجود در بازار یا همان A9 شاهد حضور دوربین هایی ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی بوده ایم.

دیگر مشخصه فنی مهم و حائز اهمیت اینکه مدل Pro اندروید ۶.۰.۱ مارشملو را اجرا می کند ولی نمونه عادی که هم اکنون نیز در دسترس است هنوز به اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی اتکا دارد و به روز رسانی خاصی برای آن عرضه نشده.

از نظر سایر ویژگی های سخت افزاری نیز دو دستگاه مورد اشاره یکسان هستند و هر دوی آنها از نمایشگری ۶ اینچی از نوع Super AMOLED و با ررولوشن تمام HD به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD) بهره می برند و از فناوری ارتباطی LTE هم پشتیبانی به عمل می آورند.

هنوز مشخص نیست گلکسی A9 پرو چه هنگامی به بازار خواهد آمد ولی منابع خبری حدس می زنند این محصول به زودی در چین عرضه خواهد شد و پس از آن نیز می بایست منتظر ماند و دید کمپانی سازنده اش برنامه ای برای ارائه آن به سایر بازارهای جهان دارد یا خیر.

Samsung-Galaxy-A9-Pro-SM-A9100 (1)

Samsung-Galaxy-A9-Pro-SM-A9100 (2)

Samsung-Galaxy-A9-Pro-SM-A9100 (3)

Samsung-Galaxy-A9-Pro-SM-A9100

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی