ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماژول صوتی B&O ال جی G5 با سایر دیوایس های مجهز به USB Type-C هم کار می کند

یکی از ابزارهای جانبی جذابی که به همراه پرچمدار امسال ال جی معرفی شد، ماژول صوتی B&O است که قابلیت های پخش و کیفیت صدای خروجی این اسمارت فون جذاب را تا حد بسیاری افزایش می دهد. این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

یکی از ابزارهای جانبی جذابی که به همراه پرچمدار امسال ال جی معرفی شد، ماژول صوتی B&O است که قابلیت های پخش و کیفیت صدای خروجی این اسمارت فون جذاب را تا حد بسیاری افزایش می دهد. این ماژول با داشتن بلندگوهای ساخت مارک معروف بنگ اند الفسن تجربه بی نظیری از گوش دادن به موسیقی از طریق موبایل را به ارمغان می آورد.

حال مشخص شده که این ابزار جانبی می تواند به سایر موبایل هایی که دارای پورت USB Type-C هستند و از قابلیت پخش موسیقی از طریق USB ‌یا (USB audio routing) برخوردار باشند نیز متصل شده و به پخش موسیقی بپردازد.

همانطور که در ویدیوی ادامه مطلب می بینید، این ماژول دارای یک کاور نگهدارنده است. بر روی این کاور یک پورت USB Type-C تعبیه شده که از آن می توان برای اتصال به هر موبایلی که از این پورت پشتیبانی می کند استفاده نمود. در این ویدیو شاهد آن هستیم که کیت صوتی B&O به راحتی به اسمارت فون Nexus 6P متصل شده و به پخش موسیقی می پردازد.

هنوز مشخص نیست آیا امکان آن وجود دارد که با استفاده از آداپتور مناسب، از این ماژول روی سایر موبایل های قدیمی تر با پورت microUSB نیز استفاده کرد یا نه.

ضمن این که نمی دانیم آیا اسمارت فون G5 از متد استاندارد پورت USB Type-C برای اتصال به این ماژول استفاده می کند، یا این که شرکت Bang & Olufsen این ابزار جانبی را طوری طراحی کرده که در سایر دیوایس ها نیز قابل استفاده باشد.

از آنجا که نه موبایل پرچمدار ال جی و نه ابزار حانبی B&O هنوز به بازار عرضه نشده اند، نمی توان در این مورد با اطمینان سخن گفت، ولی این را می شود گفت که ال جی با معرفی این ابزارهای جانبی ماژولار مسیری را آغاز کرده که در آینده به عرضه کیت های ماژولار استاندارد متنوع و جالبی برای تمام گجت ها منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    بسیار هم عالی . اپل تو این زمینه دقیقا برعکس ال جی کار کرده و داره با حذف جک صدا باعث انحصاری شدن لوازم جانبی گوشی هاش میشه

مطالب پیشنهادی