ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS ادوبی لایت روم حالا می تواند عکس ها را در هر ابعادی ویرایش کند

نسخه iOS اپلیکیشن لایت روم به تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که قابلیت هایی کاربردی را برای عکاسان حرفه ای به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین آنها، پشتیبانی اپلیکیشن از تصاویر با رزولوشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

نسخه iOS اپلیکیشن لایت روم به تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که قابلیت هایی کاربردی را برای عکاسان حرفه ای به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین آنها، پشتیبانی اپلیکیشن از تصاویر با رزولوشن کامل است.

در نسخه های قدیمی لایت روم تنها می شد تصاویری با طول نهایتا 2560 پیکسل را بارگذاری کرد؛ میزانی که برای نمایشگرهای موبایل مناسب بود اما برای تماشا در مانیتورهای 4K و گرفتن پرینت های بزرگ و شفاف کافی به نظر نمی رسید.

مطمئنا پشتیبانی ادوبی از تصاویر در رزولوشن کامل، خبر خوشحال کننده ای برای عکاسان خواهد بود که از دوربین های حرفه ای با وضوح بالا برای تصویربرداری استفاده می کنند. نکته دیگر اینکه حالا تصاویر پانورامای آیفون (که وضوح برخی از آنها به 43 مگاپیکسل می رسد) را هم می توانید با ابعاد کامل در لایت روم بارگذاری کرده و به ویرایش آنها بپردازید.

قابلیت جدید دیگر، پشتیبانی از 3D Touch در قسمت Camera Roll لایت روم است که شما را قادر می سازد تا نگاه سریعی به عکس های این قسمت در ابعاد کامل بیندازید. شاید تغییر چندان بزرگی به نظر نرسد، اما برای عکاسانی که آرشیوی چند هزارتایی از تصاویر دارند می تواند برای یافتن سریع عکس ها گزینه ایده آل و کارآمدی محسوب شود.

نسخه 2.2 لایت روم برای iOS را می توانید هم اکنون از اپ استور دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی