ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Hands Free گوگل امکان پرداخت با موبایل را بدون دخالت دست فراهم می کند

گوگل مدتی است که کار بر روی پروژه جدیدش Hands Free را آغاز کرده، یک سرویس پرداخت با موبایل که بدون نیاز به لمس صفحه یا گرفتن موبایل روی ترمینال های POS می تواند پرداخت هایتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گوگل مدتی است که کار بر روی پروژه جدیدش Hands Free را آغاز کرده، یک سرویس پرداخت با موبایل که بدون نیاز به لمس صفحه یا گرفتن موبایل روی ترمینال های POS می تواند پرداخت هایتان را انجام دهد. پس از انجام تست های اولیه، بالاخره امروز نسخه محدودی از اپلیکیشن Hands Free برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده تا کاربران این دو سیستم عامل بتوانند قابلیت های آن را در عمل امتحان کنند.

گوگل برای آزمایش قابلیت های Hands Free، فعلا استفاده از آن را تنها برای ساکنان منطقه South Bay سانفرانسیسکو و چند رستوران مک دونالد و پاپا جان این ناحیه فراهم کرده. این اپلیکیشن به کمک ترکیبی از وای فای، بلوتوث و سرویس های مبتنی بر موقعیت یابی، حضور شما در محدوده مورد پشتیبانی فروشگاه های همکار با گوگل را تشخیص می دهد.

اگر شرایط استفاده از Hands Free را داشته باشید، پس از خرید و هنگامی که موعد پرداخت فرا رسید، می توانید به صندوق دار بگویید که شما با گوگل هزینه خرید را پرداخت می کنید. سپس مشخصات اولیه را به وی داده و او نیز با چک کردن تصویر پروفایل شما، هویت تان را تأیید می کند.

Hands Free 2

البته در برخی فروشگاه ها نیازی به دادن مشخصات اولیه به صندوق دار نیست، چرا که دوربین های نصب شده در فروشگاه به طور خودکار می توانند چهره تان را شناسایی نمایند. در چنین نقاطی پس از اینکه هویت شما مورد تأیید واقع شد، عملیات پرداخت به سرعت و بدون دردسر انجام خواهد گرفت.

گوگل همچنین اعلام کرده که به ساکنان منطقه South Bay سانفرانسیسکو به خاطر استفاده از Hands Free، در اولین خرید 5 دلار تخفیف برایشان در نظر می گیرد.

گفتنی است که سرویس های پرداخت با موبایل در میان عموم مردم و فروشگاه ها، روز به روز در حال محبوب تر شدن هستند. در حال حاضر فقط در آمریکا 2 میلیون فروشگاه از سرویس Android Pay پشتیبانی می کنند، و هر ماه 1.5 میلیون ثبت نام جدید در این سرویس صورت می گیرد.

سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ تحت عنوان Samsung Pay نیز با اعلام پشتیبانی از کلیه کارت های اعتباری، هر روز محبوب تر از دیروز شده و رقیب قدرتمند گوگل در حوزه پرداخت های موبایلی محسوب می شود.

Hands Free گوگل می تواند در آینده، به آسان ترین راه برای پرداخت موبایلی هزینه خرید از فروشگاه ها مبدل گردد. تنها مشکل اینجاست که هنوز رقیبی برای این تکنولوژی وجود ندارد و مسلم است که گوگل هنوز راه درازی برای تکمیل قابلیت ها و عمومی کردن این سرویس پیش رو خواهد داشت.

Hands Free - pay hands free with Google

Hands Free - pay hands free with Google

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 31.9 / 6.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی