ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل هم به سراغ فناوری واقعیت افزوده می رود

گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی اینتل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده است و قصد دارد مستقیما وارد رقابت با هولولنز مایکروسافت و یا شاید حتی فناوری مجیک لیپ شود. براساس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی اینتل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده است و قصد دارد مستقیما وارد رقابت با هولولنز مایکروسافت و یا شاید حتی فناوری مجیک لیپ شود. براساس گزارش وال استریت ژورنال، توسعه هدست واقعیت افزوده بر اساس فناوری دوربین 3D RealSense این شرکت آغاز شده است.

مشخص نیست که هدف اینتل از توسعه این محصول جدید چیست و چه شکلی خواهد داشت. آیا یک دستگاه مستقل خواهد بود یا رویه ای مشابه با تولید چیپ برای دیگر تولیدکنندگان پی سی را در پیش گرفته است؟

با توجه به رابطه مستحکم مایکروسافت و اینتل، هیچ بعید نیست که دو کمپانی مذکور روی محصولی مشترک در حال کردن باشد. شاید حتی اینتل مشغول ساخت چیپ های مخصوص برای هولولنز است. کسی چیزی نمی داند.

فناوری RealSense اینتل، همین حالا هم در نرم افزار Windows Hello به کار گرفته شده و گفته می شود تکنولوژی واقعیت افزوده ای که روی آن کار می کند نیز از فناوری مشابه بهره می گیرد.

 

اینتل عمده درآمد خود را از طریق فروش چیپ به پی سی سازها به دست آورده است و با توجه به تغییراتی که در راه است، آن ها هم باید آماده ارائه خدمات کامل خود به دیگر توسعه دهندگان شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی